Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älskade Danny

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

Estella har inte sagt att de är störande

nej presic

Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt.
Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande.

jaja

23 aug, 2012 18:29

Minidjuret
Elev

Avatar


Det handlar nu inte om vad som är störande eller inte, utan om reglerna på mugglis

I reglerna står det att man inte får spamma, dvs, skriva ett ord/en smiley/ samma saker flera gånger/saker som inte gör till ämnet osv osv ^^

här står reglerna, som ni kan läsa om ni inte redan gjort det c:

23 aug, 2012 20:41

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Men hallå! Om ni vill diskutera det här ännu utförligare så tycker jag att ni ska skapa en egen tråd om det, för den här tråden handlar egentligen omEstelles ff och vad folk tycker om den. Dessutom har nog cho chang E förstått det här nu och så mycket som ni tjatar kommer hon nog inte göra om det.
Låt oss bara glömma det här tjafset och se fram emot nästa kapitel

I would have died! I would have died rather than betray my friends

24 aug, 2012 13:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius Orion Black:
Men hallå! Om ni vill diskutera det här ännu utförligare så tycker jag att ni ska skapa en egen tråd om det, för den här tråden handlar egentligen omEstelles ff och vad folk tycker om den. Dessutom har nog cho chang E förstått det här nu och så mycket som ni tjatar kommer hon nog inte göra om det.
Låt oss bara glömma det här tjafset och se fram emot nästa kapitel

okej

24 aug, 2012 13:58

Filifjonkan
Elev

Avatar


Jättebra! Ny läsare!

evak forever.

25 aug, 2012 19:28

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


när kommer näste kapitel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

25 aug, 2012 19:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
när kommer näste kapitel?
Ja precis

25 aug, 2012 20:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Filifjonkan:
Jättebra! Ny läsare!

Yey!!

25 aug, 2012 20:45

Filifjonkan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Filifjonkan:
Jättebra! Ny läsare!

Yey!!

hehe känn dig bevakad!

evak forever.

25 aug, 2012 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Filifjonkan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Filifjonkan:
Jättebra! Ny läsare!

Yey!!

hehe känn dig bevakad!

...-.- XD
hihihi

25 aug, 2012 20:47

1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

Du får inte svara på den här tråden.