Älskade Danny
Forum > Fanfiction > Älskade Danny
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej Estella har inte sagt att de är störande nej presic Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt. Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande. jaja 23 aug, 2012 18:29 |
|
Minidjuret
Elev |
Det handlar nu inte om vad som är störande eller inte, utan om reglerna på mugglis
I reglerna står det att man inte får spamma, dvs, skriva ett ord/en smiley/ samma saker flera gånger/saker som inte gör till ämnet osv osv ^^ här står reglerna, som ni kan läsa om ni inte redan gjort det c: 23 aug, 2012 20:41 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Men hallå! Om ni vill diskutera det här ännu utförligare så tycker jag att ni ska skapa en egen tråd om det, för den här tråden handlar egentligen omEstelles ff och vad folk tycker om den. Dessutom har nog cho chang E förstått det här nu och så mycket som ni tjatar kommer hon nog inte göra om det.
Låt oss bara glömma det här tjafset och se fram emot nästa kapitel I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 aug, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Men hallå! Om ni vill diskutera det här ännu utförligare så tycker jag att ni ska skapa en egen tråd om det, för den här tråden handlar egentligen omEstelles ff och vad folk tycker om den. Dessutom har nog cho chang E förstått det här nu och så mycket som ni tjatar kommer hon nog inte göra om det. Låt oss bara glömma det här tjafset och se fram emot nästa kapitel okej 24 aug, 2012 13:58 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jättebra! Ny läsare!
evak forever. 25 aug, 2012 19:28 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 aug, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Ja precisnär kommer näste kapitel? 25 aug, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 20:45 |
|
Filifjonkan
Elev |
hehe känn dig bevakad! evak forever. 25 aug, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen