Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
12 sep, 2011 20:24 |
|
samfora
Elev |
Neville :3 Rätt obvious som sötast, iaf som liten ^^
Hogwarts will always be there to welcome you home. 12 sep, 2011 20:25 |
|
Luna 1
Elev |
12 sep, 2011 20:25 |
|
IamAK
Elev |
hermione(emma) lätt. tycker inte att någon annan är särskilt snygg...
12 sep, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
Ron... i just got a little crush on him....
12 sep, 2011 20:27 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
ALLA ♥
___________________________________________ ~Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden.~ ~Det är inte våra egenskaper som bestämmer vem vi är, det är valen vi gör.~ jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 20:27 |
|
Ms.Riddle
Elev |
Luna Lovegood och Neville, hatar att de inte blev ihop i slutet x_x
12 sep, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Ron, och draco ♥ .. rawr, haha
Men luna har sötast personlighet. ![]() 12 sep, 2011 20:30 |
|
Bellow
Elev |
sötast, och snyggast är DRACO!!!!!!! OFC!!! ^^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 12 sep, 2011 20:37 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ingen är ful i HP, utom möjligen några speciella dödsätare och Voldy.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen