Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slytherin
6 aug, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Gryffindor
7 aug, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw. OCH Slytherin. Jag är liksom en blandning av de båda xd
7 aug, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
9 aug, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
Slytherin
10 aug, 2012 06:53 |
|
Sella
Elev |
jag hoppades på Gryffindor o det blev jag oxå
10 aug, 2012 08:22 |
|
Borttagen
|
Slytherin
10 aug, 2012 08:42 |
|
MissLollo
Elev |
10 aug, 2012 08:44 |
|
emelieio5
Elev |
jag ville först hamna i gryffindor men ångrade mig sen och vill hamna i Hufflepuff eller Rawenclaw så jag blev glad när jag kom i huffle puff
"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 10 aug, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
10 aug, 2012 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen