Darkins Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > Darkins Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
SUPERBRA!
4 aug, 2012 14:46 |
|
saganda
Elev |
Nej, _SanD_ dog! Du fick bara vara med i vår pakt en kort stund
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 4 aug, 2012 14:57 |
|
AlexZz
Elev |
4 aug, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
grymt men jag klarade mig utan att du skrev om mig det var lite tråkigt men grymt bra skrivet
4 aug, 2012 15:47 |
|
Lupinfan
Elev |
4 aug, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
kommer deet mer snart
4 aug, 2012 16:33 |
|
Clara Darkin
Elev |
O, sorry. Skrivet av Borttagen: grymt men jag klarade mig utan att du skrev om mig det var lite tråkigt men grymt bra skrivet Oj förlåt! Jag skrev väl om dig i början, va? Jag hade tänkt skriva att man skulle säga till och jag hade missat nån, så jag ska skriva till dig! :3 ![]()
4 aug, 2012 18:15 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag var inte så långt ifrån böda, i byxelkrok Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Clara Darkin: Hej! Nu är jag äntligen hemma. Nu har jag min dator, perfekt nätverk osv så jag kommer kunna skriva när som helst! Jaa!! Får man fråga, var har du varit? På Öland! Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Clara Darkin: Hej! Nu är jag äntligen hemma. Nu har jag min dator, perfekt nätverk osv så jag kommer kunna skriva när som helst! Jaa!! Får man fråga, var har du varit? På Öland! Samma här vart på Öland var du jag var på böda jättebra kapitel
4 aug, 2012 23:23 |
|
MissFniss
Elev |
4 aug, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
det var kul att läsa men nu längtar nog alla till nästa del
5 aug, 2012 00:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen