vilken är er favorit Hp film?
Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1, 2 och 7 del 1
9 jan, 2013 15:02 |
|
Genny1
Elev |
9 jan, 2013 15:35 |
|
Archarec
Elev |
Fången från Azkaban. Tycker även mycket om Fenixordern och Dödsrelikerna, båda delarna. Sämst är nog Hemligheternas kammare. Den är bra, men sämre än de andra filmerna.
9 jan, 2013 15:46 |
|
SummerQueen
Elev |
9 jan, 2013 15:51 |
|
visar123
Elev |
alla
9 jan, 2013 15:52 |
|
joel dumbledore
Elev |
ginny
Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen