Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pond
Elev |
Jag är någon blandning av Tonks, Hermione och Luna.
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 2 nov, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid relaterat mest till Harry, faktiskt.
(Även om mina jobbkollegor kallar mig Dumbledore, alternativt Merlin för att jag "talar och är vis som om jag vore åttahundra år." 2 nov, 2012 21:04 |
|
IdaLovegood
Elev |
Luna,Ron och Hermione
On Wednesdays we wear pink. 3 nov, 2012 11:56 |
|
Miss Luna Lovegood
Elev |
Luna, tror jag! Hon är typ min idol när det gäller hp!
3 nov, 2012 12:37 |
|
Obsessed
Elev |
Jag ser mig själv i Ginny väldigt mycket Jag har också några likheter med Hermione och Lily Evans. (Potter)
![]() ![]()
3 nov, 2012 14:10 |
|
Looney673
Elev |
Jag drömmer rätt mkt och blir arg och får typ damp när jag ser någon behandla någon annan illa. Jag har lätt att se bra saker hos människor så. Vem tycker ni att jag liknar? snälla ge svar
![]()
3 nov, 2012 22:55 |
|
chokladglasyr
Elev |
jag känner igen mig mest som luna, men på lektionerna och så skulle jag säga hermione
the ones that love us never really leave us <3 3 nov, 2012 23:29 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag vet inte, känner mej inte direkt som nån av de xD
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 nov, 2012 07:55 |
|
MissLollo
Elev |
4 nov, 2012 08:11 |
|
LauraTree
Elev |
Remus Lupin tror jag xD
4 nov, 2012 08:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen