Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Någon annan, helt klart... Skulle hellre se honom som en bachelor resten av livet än tillsammans med Ginny...
19 jun, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Flest röster i gårdagens fråga fick alternativ 2(ginny).
Dagens fråga 19/6: Vem hejade du på i Turneringen i magisk trekamp? 1:Harry Potter 2:Cedric Diggory 3:Viktor Krum 4:Fleur Delacour 1: XXXXXXXXXXX 2:XXX 3: 4: 19 jun, 2012 21:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-20 kl. 14:58
|
|
MissWentz
Elev |
19 jun, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Förlåt för att frågan kom så sent föresten:-)
19 jun, 2012 21:07 |
|
95mas
Elev |
1 , skulle jag nog hejat på främst annars
hade jag hejat på 2
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
19 jun, 2012 21:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 21:20
|
|
Ginny =)
Elev |
19 jun, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
2.Hogwarts riktiga förkämpe
19 jun, 2012 21:18 |
|
Evreka
Elev |
19 jun, 2012 22:37 |
|
amanda1104
Elev |
Kan inte välja mellan 1 och 2
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jun, 2012 22:51 |
|
me.
Elev |
¡Harry Potter!
20 jun, 2012 07:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen