Quick (Tidning)
Forum > Off Topic > Quick (Tidning)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: YEY vi kan vara slagmas kompanjoner. Slagman passar också till din profilbild eller vad man ska kalla det för. ________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1 Quick haha boohjaa! Kärlek till alla! 19 jun, 2012 21:28 |
|
amanda1104
Elev |
Jag blev sökare jippi
Qudditch lagen som stod i slutet av tidningen. Hur skulle man söka? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jun, 2012 22:33 |
|
ginnyw123
Elev |
19 jun, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Jag blev sökare jippi Qudditch lagen som stod i slutet av tidningen. Hur skulle man söka? Jaaa smart har inte tängkt på det men det är mycket bättre jag ska göra det Qudditch lagen skulle man inte söka till det går till så att i slutet så får varje person som prenumenerar får en var sitt lag eller trollfromer eller något liknade som vi tycker passar i personligheten. (vi tittar på er profil/presentation för att veta om er personlihet) jag ska skicka en uggla till dig om av som hänt i sagan på senaste tiden Tack ______________________ Alltid i dina händer :" 19 jun, 2012 22:44 |
|
amanda1104
Elev |
^tack så mycket
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jun, 2012 22:52 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Roligt nummer, det senaste
Jag fick också lika många "C:n och D:n", så jag blev Vaktare och sökare 19 jun, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
Jag blev sökare!
20 jun, 2012 20:02 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Tidningen var så bra! Jag blev sökare. Och jag tänker aldrig sluta prenumerera. Tidningen är så bra!
21 jun, 2012 14:21 |
|
amanda1104
Elev |
För ni som inte vet så blev jag den nya skrivaren!!! Ni får se vad jag kommer med
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 jun, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Vad kul amanda1104 !
22 jun, 2012 09:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen