SORLIGASTE SCENEN I HP???
Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
lily och james dör och så kommer snape in på köpet
3 jan, 2013 23:33 |
|
DarkBells
Elev |
Haha, jag trodde att de stod den roligaste scenen i hp och alla bara när snape kramar lily och dumbledore dör... blir lite deprimerad......
jaå, när harry skriker och är bebis i sjuan och jaa... sorgligt :c
3 jan, 2013 23:36
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 4 kl. 09:49
|
|
Dilly Weasley
Elev |
Definitivt just när alla har dött. Typ Fred, Remus osv.
Och när Snape kramar om Lily. Vid de ställen hörs det mest snyftningar. "Hm, you must be a Weasley" 4 jan, 2013 09:45 |
|
minisa
Elev |
Vilken tur att den scenen inte finns då! Det är Fred som dör xD
Men jag vet inte riktigt.. När Sirius dog var jag väldigt ledsen och när Remus dör :c Kram till er ^~^ 4 jan, 2013 10:14 |
|
madeleinegranger
Elev |
Kolla inte på den om du inte vill få en plötslig och överväldigad gråtattack som får hela familjen att undra vad som är fel.
5 jan, 2013 22:19 |
|
hermonii
Elev |
Jag tycker det var sorligt när Nagini dog :'(((((((( Miss her! Jag var hennes största fan
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 5 jan, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
Dumbledore. ;'( </3
6 jan, 2013 12:45 |
|
fox
Elev |
Neville slungas tillbaka.
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
6 jan, 2013 13:09 |
|
Voldermorthjertamig
Elev |
När Fred dör, sen också när Dumbledore dör och alla gör den här ceremonin och räcker upp sina trollstavar osv.
Det tycker jag är sorligast. Det finns många sorliga scener, men det var två av dem... Gå in på den här länken, man börjar ju nästan gråta... http://www.youtube.com/watch?v=fGjlxjb31ew Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore 6 jan, 2013 13:13 |
|
Vildhjarta4ever
Elev |
Hurrrm, handlar det bara om filmerna här?
Är svaret nej så tycker jag att de första kapitlena i De Vises Sten är sorgliga.. det här med att liksom Harry har inga vänner och det har vart så i 10 ÅR (liksom hela bokseriens livslängd, eller längre än så, magaaaaahd) känns så uppgivet på nå vis. Mitt spel Sigrid https://sigrid.itch.io/sigrid-det-inre-mrkret-prolog-demo 6 jan, 2013 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen