Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twixspelen [SYOT]

Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]

1 2 3 ... 12 13 14 ... 16 17 18
Användare Inlägg
95mas
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

3 jun, 2012 18:07

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av 95mas:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.
Vem gör inte det!

3 jun, 2012 18:21

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Lisen563:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.
Vem gör inte det!

Kanske några som blev sura för att de dog och slutade läsa o.O

3 jun, 2012 18:23

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.
Vem gör inte det!

Kanske några som blev sura för att de dog och slutade läsa o.O
Ja... kanske...

3 jun, 2012 18:46

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Lisen563:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.
Vem gör inte det!

Kanske några som blev sura för att de dog och slutade läsa o.O
Ja... kanske...

Synd för dom om det stämmer - för då går de ju miste om något

3 jun, 2012 18:47

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Twix:
Skriver lite nu : )

Jippie Även om jag är död så längtar jag till nästa kapitel!
Jag med.
Vem gör inte det!

Kanske några som blev sura för att de dog och slutade läsa o.O
Ja... kanske...

Synd för dom om det stämmer - för då går de ju miste om något
Japp! dom missar massor.

3 jun, 2012 19:16

Twix
Elev

Avatar


Åh, vad snälla ni är o.o Tack :']

Kan väl erkänna att jag inte kommit så långt på tredje kapitlet men jag ska försöka få det klart snart x3

3 jun, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Åh, vad snälla ni är o.o Tack :']

Kan väl erkänna att jag inte kommit så långt på tredje kapitlet men jag ska försöka få det klart snart x3


BRA!
Kommer det komma i kväll

3 jun, 2012 19:56

Twix
Elev

Avatar


^ Det vågar jag inte lova, är extremt seg på att skriva tyvärr
Men jag ska försöka skriva klart det ikväll : )

3 jun, 2012 20:00

EMELESEL
Elev

Avatar


Jag sörjer fortfarande för att jag inte hann vara med här, haha xD Ja, kapitel! Komigen nu "segisen"! ^^

4 jun, 2012 15:42

1 2 3 ... 12 13 14 ... 16 17 18

Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]

Du får inte svara på den här tråden.