Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Puddlemere United
28 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Auror
29 jul, 2012 18:22 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
29 jul, 2012 18:42 |
|
Ponnylover
Elev |
29 jul, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Auror
29 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
29 jul, 2012 23:32 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag skulle vilja jobba med magiska djur! Kanske studera dem som Charlie Weasley, men inte just drakar för det verkar farligt.
29 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
30 jul, 2012 15:15 |
|
Wrackspurt
Elev |
Jag skulle resa omkring i varje vrå av Sverige och bevisa att skrykelhorniga snorkackor finns!
Och kanske skriva en bok om det :3 Don't worry, you are just as sane as I am. 30 jul, 2012 16:18 |
|
Regulus
Elev |
30 jul, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen