Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Jadå
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 jun, 2012 15:27 |
|
MatteSweet
Elev |
As-bra!!!!!! xD
Skicka gärna en uggla ;) 14 jun, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 19:23 |
|
Majis
Elev |
Kommer det mer imön?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 jun, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 19:54 |
|
Majis
Elev |
Jag ska ha det idag!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 jun, 2012 07:06 |
|
Borttagen
|
Kapitel 17
Allt eftersom tiden gick på Hogwarts så närmade sig allahelgonafetsen sig med storm steg. Hagrid hade prytt stora salen stora pumpor. Alla såg väldigt mycket fram emot festen, alla förutom Natarza som inte såg så värst mycket fram emot den. Hon hade inte kunnat träffa Tommy på 2 veckor, så Natarza var gaska tjurig tack vare det. - Undrar vad det finns för läckerheter på festen ikväll, säger Nicole till Natarza när dom sitter i Slytherins sällskaprum och gör läxan om att förvandla tändstickor till nålar. Vilket dom egentligen arbetade med i början av terminen. Men McGongall så var det bra att repetera. - Bra att repetera, fnyste Nicole. - Jamen, du vet hur hon är, säger Natarza. - Ja, jag ser framemot ikväll ska bli jävligt kul, säger Nicole. - Ja, det blir det nog, säger Natarza lågt. - Jag trodde att du såg jättemycket fram emot kvällen, säger Nicole. - Jag ser mycket fram emot ikväll, säger ljuger Natarza. - Vad bra då, säger Nicole och slår upp en bok om förvandlingskonst. - Ja, och det är bra att det är eftermiddag nu för vi har ju ledigt fram till festen, säger Natarza med ett falskt leende. - Mm, men vi måste skriva våran uppsats, säger Nicole med en suck. - Men du den ska ju inte vara inlämnad förrän nästa veck ju, säger Natarza och smäller igen sin bok. - Du har rätt vi skiter i det här nu, säger Nicole. - Ja vad bra, säger Natarza och himlar med ögonen. - Ja vet vad vi kan gör istället, säger Nicole. - Vadå?, frågar Natarza med en suck. - Jo, vi kan leta reda på Draco och se vad han har för sig, säger Nicole upphetsat. - Jaja, vi gör väl det då, säger Natarza med en suck och följer med Nicole ut från Slytherins sällskapsrum. - Vart ka han vara?, frågar Nicole. - Ja, överallt mellan himmel och jord, säger Natarza och följer med Nicole upp för en trappa. - Han kanske är i korridoren utanför Snapes kontor, föreslår Natarza. - Ja vi går ditt, säger Nicole och vänder sig om får att gå neråt fängelsehålorna. Natarza måste springa för att hinna med Nicole. Hon måste verkligen vara kär, tänker Natarza. När dom kommer ner tll fängelsehålorna så hittar dom mycket riktigt Draco, Crabbe och Goyle där. - Vad har ni är att göra?, frågar Crabbe. - Men ta det lite lugnt Crabbe, det är ju Natarza, Bellatrix dotter du vet, säger Draco. - Ja, och henns vän Nicole, som råkar vte att Natarza umgås med smutskallar, säger Nicole till Crabbe och Goyle. - gör hon, vilken förädare, säger Crabbe och Gayle i kör. Vart ett litet hopp i tiden, men det är bara för att jag ska komma nån vart vart inte så långt som jag hade tänkt mig men om jag får nån mer idé så kommer det mer ikväll 15 jun, 2012 14:01 |
|
Freddelito
Elev |
15 jun, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Jättebra! och om du inte kommer på några nya idéer förrän ikväll kommer tack, tror nog jag får lov att komma på mer idéer annars så blir man hemsökt och det vill man ju inte 15 jun, 2012 14:26 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freddelito: Jättebra! och om du inte kommer på några nya idéer förrän ikväll kommer tack, tror nog jag får lov att komma på mer idéer annars så blir man hemsökt och det vill man ju inte
15 jun, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen