Vilken är eran patronus?
Forum > Harry Potter > Vilken är eran patronus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Drake
30 jul, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Delfin
30 jul, 2012 18:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag har gjort två test: enligt det ena har jag Fenix Fågel och på det andra Antilop. Dock tycker jag inte att någon av dessa djur passar min personlighet (speciellt inte Antilop) och jag är ganska osäker på vilket djur som passar. Men katt verkar bra, då det sägs katter är lata, vilket jag verkligen är
![]()
30 jul, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Delfin
31 jul, 2012 08:49 |
|
Borttagen
|
Drake
31 jul, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
vet faktiskt inte
31 jul, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Katt
31 jul, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Drake
31 jul, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Gepard
31 jul, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
jag tror jag skulle ha varg
1 aug, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen