Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
13 maj, 2012 20:09 |
|
Ginny00
Elev |
JAG HAR NU SVARET SVART PÅ VITT
Spoiler: Tryck här för att visa! 13 maj, 2012 20:11 |
|
si_tonks
Elev |
13 maj, 2012 20:12 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
13 maj, 2012 20:13 |
|
si_tonks
Elev |
13 maj, 2012 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är nervös för att alla kommer hata mig... xD
13 maj, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Lite mer information efter lite research kring festivalen i Uppsala (Viktigt att läsa för dig som kommer från någon stad utanför Uppsala och behöver hjälp att hitta till platsen där vi kommer hålla till på festivalen!) :
* Området som festivalen kommer vara på är ingen annan stans än Fyrishov! Exakt var det kommer vara på Fyrishov vet vi inte men det kommer vara på någon av deras stora gräsplättar. Jag tror faktiskt jag vet var de kommer ha det btw och om det är där blir det lätt att paxa platser tidigt på morgonen :3 *: Antagligen kommer jag, si_tonks och MonsterCookie att paxa platser vid scenen redan tidigt på morgonen (äta frukost där jao). *: Jag kommer gå och möta alla som kommer utifrån Uppsala med regionbussarna eller tåg på Uppsala Centralstation runt klockan 12:10, sedan kommer vi ta en buss från Uppsala Centralstation klockan 12:40 tillbaka till Fyrishov där vi kommer ha lite mys! *: Med mys menas att vi fikar, har lite frågesport och snackar Harry Potter och andra fandoms fram tills själva festivalen börjar! *: Med fika menas det att vi antingen har någon form av knyt eller så får vi baka lite fika på kvällen innan (ping: si_tonks och MonsterCookie XD) Om ni har några frågor ska ni vända er till mig, jag svarar på frågor så gott jag kan i tråden och på uggla Glad Påsk! 13 maj, 2012 20:23 |
|
si_tonks
Elev |
Miyuki: DETTA KOMMER ATT BLI AWESOME!
Och om Ed då kommer och vi tre är där kl 8, kommer du då att hämta alla som kommer vid lunch, medan jag och Ida paxar de awesome 'längst fram'-platserna? OCH JAG RÖSTAR FÖR BAKNING! \o/ ![]()
13 maj, 2012 20:25 |
|
Ginny00
Elev |
^^Tack för faktan! Får man komma till Fyrishov innan 12.10?
13 maj, 2012 20:26 |
|
si_tonks
Elev |
13 maj, 2012 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen