HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar på Fenixorden på norska nu, hittade två till:
Cedric - Fredrik Dudley - Dudleif Och en dialog; På svenska; Tonks: De är renliga, de här mugglarna. Moody: Tonks, för guds skull... Tonks: Onaturligt... *lyser upp Harrys rum* Harry: Professor Lupin? Är det ni? Tonks: De er svaert renslige, disse gompene. Moody: Dult, for Guds skyld Tonks: Unaturlig *Lyser upp Harrys rum* Harry: Professor Bister? Bister -.- Och Trelawney heter Rakel istället för Sibylla -.- Fast egentligen heter hon ju Sybil. 15 okt, 2012 17:09 |
|
Solkatten
Elev |
Helt klockrent att Dursley betyder dumling, HAHAHAH!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
OMG,dog lite här!Åtminstone då du skrev vad kvicken heter xD
15 okt, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Haha, en del var ju riktigt roliga.
15 okt, 2012 19:45 |
|
me.
Elev |
Albus Humlesnurr haha xD
15 okt, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Helga HÅSBLÅS. Håsblås!!!!!
15 okt, 2012 20:16 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Herregud! Tittade runt på några Harry Potter hemsidor och såg att norrmännen har verkligen översatt knäppt xD Som här till exempel: Spoiler: Tryck här för att visa! Haha! Vissa skrattade jag ihjäl mig på xD Som Nevilles namn x) Haha Perry som Percy va no gulligt!!! Imagination and dreaming is my life 15 okt, 2012 20:24 |
|
melle-hjrta
Elev |
Så alla som går i Hufflepuff, går alltså i Håsblås? XD
15 okt, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
''Gotta get back to Galtvort...''
15 okt, 2012 21:23 |
|
ellisnoris
Elev |
15 okt, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen