Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar henne. Hon är smart.
12 jun, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte påstå att hon är min favoritkaraktär, men jag tycker om henne. ;D
12 jun, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans. en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld. Snällt då! vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad. Jag menade inte att såra dig, jag tycker bara att alla har rätt att leva 12 jun, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Hon är väl okej!
13 jun, 2012 08:16 |
|
RANGVALD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans. en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld. Snällt då! vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad. Jag menade inte att såra dig, jag tycker bara att alla har rätt att leva fast där har du faktiskt lite fel. alla har inte rätt att leva. 13 jun, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans. en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld. Snällt då! vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad. Jag menade inte att såra dig, jag tycker bara att alla har rätt att leva fast där har du faktiskt lite fel. alla har inte rätt att leva. vad menar du? 13 jun, 2012 19:25 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans. en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld. Snällt då! vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad. Jag menade inte att såra dig, jag tycker bara att alla har rätt att leva fast där har du faktiskt lite fel. alla har inte rätt att leva. vad menar du? Jag undrar också vad du menar. Jag menar, visst du giller henne inte, men då kan du kanske skriva det på ett lite trevligare sätt. Som Muffin säger, har alla rätt att leva. Jag till exempel gillar henne, men hon har sina brister. (Hata mig inte nu, men hon har det! Ingen är perfekt!) Plus. Hon är lojal och snäll. Flitig och hjälpsam och redo att ljuga för att vännerna ska klara sig. Tänk på första boken. Minus. Hon har lite för höga krav på sig själv. Sedan blir hon lätt arg över småsaker. Jag har som uppfattat att hon tar allt lite för personligt och kan bli lite snäsig. Så. Nu har jag rensat mina tankar. Som sagt, RANGVALD, vad menar du? Läs gärna Tårar från himlen :D <3
13 jun, 2012 19:50 |
|
Dream
Elev |
Jag gillar Hermione väldigt mycket!
Hon har prestationsångest och det är inget hon rår för, men jag håller med om att hon är lite av en besserwisser i första boken. Fast det är nog för att hon är väldigt osäker, och försöker göra sig sedd och hörd på det sättet! Det är liksom inte så att de andra karaktärerna är helt perfekta, alla har ju sina egna brister. Och nu råkar Hermiones vara att hon är en know-it-all. Men Hermione är ändå en av mina favoritkaraktärer!
13 jun, 2012 21:53 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag tycker väldigt mycket om Hermione.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 13 jun, 2012 22:07 |
|
Hanna-Potter
Elev |
Hermione är en av mina absoluta favorit karaktärer!! Emma Watson är verkligen bra på att vara Hermione, kan man säga!!
14 jun, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen