En ''Mugglare'' Med Krafter
Forum > Fanfiction > En ''Mugglare'' Med Krafter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mugglisvilma
Elev |
Det känns lite som om du har inspirerats av house of night. Är det så?
Go Hufflepuff! 30 maj, 2012 18:38 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Mugglisvilma: Det känns lite som om du har inspirerats av house of night. Är det så? Läser du house of night?! Jag med har alla böckerna upp till bok 8 har läst 9:an och söker efter 10:an ![]()
30 maj, 2012 20:33 |
|
Mugglisvilma
Elev |
Skrivet av Corriiz: Jag har läst nästan alla böcker som kommit ut på svenska. Jag la tyvärr av med serien ett litet tag, men har nu börjat läsa den igen. Vilken är din favoritkaraktär? Mina är nog Stevie Rae och Damien(stavning?).Skrivet av Mugglisvilma: Läser du house of night?! Jag med har alla böckerna upp till bok 8 har läst 9:an och söker efter 10:an Det känns lite som om du har inspirerats av house of night. Är det så? Go Hufflepuff! 30 maj, 2012 21:32 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Mugglisvilma: Skrivet av Corriiz: Jag har läst nästan alla böcker som kommit ut på svenska. Jag la tyvärr av med serien ett litet tag, men har nu börjat läsa den igen. Vilken är din favoritkaraktär? Mina är nog Stevie Rae och Damien(stavning?). Skrivet av Mugglisvilma: Läser du house of night?! Jag med har alla böckerna upp till bok 8 har läst 9:an och söker efter 10:an Det känns lite som om du har inspirerats av house of night. Är det så? Mina är Stevie Rae, Daniel,Jack,mormor Redbird och Refaim ![]()
30 maj, 2012 21:40 |
|
Mugglisvilma
Elev |
ok
Go Hufflepuff! 30 maj, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corriiz: mormor är dert en mormor till nånSkrivet av Mugglisvilma: Skrivet av Corriiz: Jag har läst nästan alla böcker som kommit ut på svenska. Jag la tyvärr av med serien ett litet tag, men har nu börjat läsa den igen. Vilken är din favoritkaraktär? Mina är nog Stevie Rae och Damien(stavning?). Skrivet av Mugglisvilma: Läser du house of night?! Jag med har alla böckerna upp till bok 8 har läst 9:an och söker efter 10:an Det känns lite som om du har inspirerats av house of night. Är det så? Mina är Stevie Rae, Daniel,Jack,mormor Redbird och Refaim 31 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Bra --
31 maj, 2012 16:50 |
|
Corriiz
Elev |
10 aug, 2012 10:11 |
|
amanda1104
Elev |
Jippi
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 aug, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
10 aug, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen