Profilbilder
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De är så fina allihop! Synd bara att man inte får se mer av mugglisarna själva, men det är också bra att man håller på sin integritet.
30 maj, 2012 18:56 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av .Ginny.: Skrivet av pardus: Skrivet av Soda: Skrivet av tove granger: Skrivet av pardus: Skrivet av Borttagen: Haha, skrattar åt din. xD Åt min? Ja, den är lite knäpp, men det är ju jag med haha! HA HA XD Nee men såå br4a Haha tack! den är ju bara för söt!!! ♥ Håller med ♥
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 08:48 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av .Ginny.: Skrivet av pardus: Skrivet av .Ginny.: Skrivet av pardus: Skrivet av Soda: Skrivet av tove granger: Skrivet av pardus: Skrivet av Borttagen: Haha, skrattar åt din. xD Åt min? Ja, den är lite knäpp, men det är ju jag med haha! HA HA XD Nee men såå br4a Haha tack! den är ju bara för söt!!! ♥ ååååh alla era är också jättesöta! ♥ åh, tack! ♥ Den är jättesöt draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 31 maj, 2012 10:44 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av .Ginny.: Skrivet av pardus: Skrivet av .Ginny.: Skrivet av pardus: Skrivet av Soda: Skrivet av tove granger: Skrivet av pardus: Skrivet av Borttagen: Haha, skrattar åt din. xD Åt min? Ja, den är lite knäpp, men det är ju jag med haha! HA HA XD Nee men såå br4a Haha tack! den är ju bara för söt!!! ♥ ååååh alla era är också jättesöta! ♥ åh, tack! ♥ Den är jättesöt aa
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 10:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
kan ni vara snälla att inte citera mig hela tiden? de tär lite jobbigt att få ett medelande som inte har något med mig att göra :p
![]()
31 maj, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: kan ni vara snälla att inte citera mig hela tiden? de tär lite jobbigt att få ett medelande som inte har något med mig att göra :p Precis vad jag tänkte skriva när jag gick in i tråden alldeles nyss. 31 maj, 2012 16:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar variationen av de profilbilder som medlemmarna på den här sidan har. Det är allt ifrån egna kreativa till bilder på olika teman, nördigheter, serier, filmer osv. Det är fint att se!
Gillar den som bluebirdflies har nu, så himla schysst! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 maj, 2012 22:37 |
|
bluebirdflies
Elev |
Kintsugi taaaack
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 1 jun, 2012 16:58 |
|
tove granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: De är så fina allihop! Synd bara att man inte får se mer av mugglisarna själva, men det är också bra att man håller på sin integritet. Jag gillar din Jinx är det du? vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 1 jun, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tove granger: Skrivet av Borttagen: De är så fina allihop! Synd bara att man inte får se mer av mugglisarna själva, men det är också bra att man håller på sin integritet. Jag gillar din Jinx är det du? Ja :3 1 jun, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen