Hur uttalar du Hermione?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione :D
Elev |
8 dec, 2012 11:52 |
|
MissLollo
Elev |
8 dec, 2012 11:54 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Her-maj-ni
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 8 dec, 2012 13:28 |
|
lumos1
Elev |
8 dec, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Hörmajni eller Hermyone
9 dec, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
HER-MI-ÅNE
9 dec, 2012 13:31 |
|
Mikaela120
Elev |
Hör-maj-ni
9 dec, 2012 13:43 |
|
kya
Elev |
9 dec, 2012 13:47 |
|
Caty Delacour
Elev |
9 dec, 2012 13:48 |
|
BlondaHermione
Elev |
Typ Hörmajni
Som de säger i filmerna då. Men Rowling själv beskriver ju i böckerna (Harry Potter and the Goblet of Fire) att det uttalas Her-my-oh-nee. Först uttalade jag det så, men min kompis, som bara sett filmerna, blev less på mig och sa strängt att det hette Hörmajni. Kanske lite dumt att jag omvände mig direkt.
9 dec, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen