Resan till HOGWARTS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan till HOGWARTS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
will
Elev |
Up med dig sa en kvinnlig röst. Jag harklade mig och stälde mig up. NEJ hörde jag hon skrika. Varför allt nejande sa jag undrande? Hon vände sig mot mig och blängde. Vem är du sa hon. Jag är en medlem i de tredje brödrar skapet sa jag och blände på henne som om man redan viste det.
25 sep, 2012 20:05 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag började kasta trollformler på alla dödsätare som riktade staven mot några av eleverna på Hogwarts, inte att dem skulle få döda mina vänner!
"Jaså, här står du och räddar dina kompisar. Eller tror det iallafall! hahahah!" jag stelnade till vem kunde det här vara som stod bakom min rygg?
27 sep, 2012 18:27 |
|
will
Elev |
Kvinnan flämtade och sa (du var den som levt i 364 år och har ändo ett fint utseende. Du är ju med i vårat lag nu! Jag kollade på min arm och såg dödsätar märket inristat där!!!! =)
1 okt, 2012 19:29 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag började andas fortare och fortare, jag ville inte vända mig om. Eller ville jag det? Jag tog chansen och vände min långsamt om. Det var en man med kort snaggat hår. Han lyfte upp mig i armen och jag skrek. Jag skrek och skrek.
6 okt, 2012 11:20 |
|
will
Elev |
Jag kunde inte få fram ett enda ord. Jag reste mig upp och tittade mig omkring. Jag såg en lång hårig man som sa (detta är din värsta mardröm). Han slog mig HÅRT med handen och jag kände en varm, blöt och rinnigt rinna ner från min vänstra kind.
2 dec, 2012 21:40 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Min röst försvann och mannen släppte min arm och sprang iväg, jag gjorde detsamma. När jag kom fram till mitt sällskapsrum sprang jag snabbt in på mitt rum och började leta efter andra elever.
7 dec, 2012 22:19 |
|
will
Elev |
Jag strök min hand mot min kind, det var blod som rann ner för den.
16 dec, 2012 20:22 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag hittade några första års elever som satt gömda i ett hörn, jag berättade att vi måste gå ner tillsammans och försöka hitta många fler så vi kunde gå ner i grupp, då skulle vi vara starkare.
16 dec, 2012 21:07 |
|
will
Elev |
Jag önskade bara att jag fick en enda önskan. Önskar önskar bara att jag fick enda önskan.
17 dec, 2012 16:17 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag och förstaårseleverna tog oss ner till stora salen o märkta, när vi kom ner till hallen skickades besvärjelser överallt. Vi sprang och försökte rädda de som låg slängda mot väggarna.
19 dec, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen