Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie00
Elev |
gillar luna, hermione, pomona, weasley, tonks, dumbledore, lupin, sirius, nymphadora....
EXTERMINATE!!! 27 nov, 2011 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nessie00: gillar luna, hermione, pomona, weasley, tonks, dumbledore, lupin, sirius, nymphadora.... Lupin är ett efternamn... >.> Om du nu funderar på hans förnamn så är det faktiskt Remus. 27 nov, 2011 16:34 |
|
grodan-boll
Elev |
27 nov, 2011 16:35 |
|
The Malfoy
Elev |
Lavendel, Severus och Bellatrix typ. c:
"Come to the dark side, we have cupcakes." ♥ 27 nov, 2011 16:42 |
|
Thilda
Elev |
Luna, Lily, Lavender, Severus, Albus, Dobby.. Älskar massor av namn, men de är mina favoriter =)
27 nov, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Cedric, Luna, Bellatrix, Severus, Albus, Hermione, Seamus, Dean, Yaxley, Dawlish etc
27 nov, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag gillar verkligen namnet Cedric, btw. Det är fiint ♥.
27 nov, 2011 17:06 |
|
J00KERN
Elev |
27 nov, 2011 17:14 |
|
adliitam
Elev |
Tycker alla namn/efternamn är fantasifulla och fina men jag gillar speciellt : Ginny, Luna, Weasley, Nymphadora, Lily, Clearwater, Severus och Fleur.
![]() ![]()
27 nov, 2011 17:24 |
|
Gosseflikka
Elev |
Alla namn e bäst!!
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 27 nov, 2011 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen