Draco Malfoy?
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Buckbeak
Elev |
Han är snygg ibland
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 28 jan, 2011 18:50 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
han är min shnygging
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 28 jan, 2011 19:00 |
|
mitchan
Lärare |
Han var väl gullig i dom första filmerna. Och Tom felton är väl lite halvsnygg nu för tiden och så. Men som Draco.....? Nätack.
![]()
28 jan, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
Nja, sådär...
3 jul, 2011 19:18 |
|
Racelly
Elev |
Skrivet av mitchan: second that. Han är INTE snygg som draco, men snygg annnars enligt mig Han var väl gullig i dom första filmerna. Och Tom felton är väl lite halvsnygg nu för tiden och så. Men som Draco.....? Nätack. You don't have to call me sir, professor 3 jul, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Han e skit söt
29 jul, 2011 22:56 |
|
moii
Elev |
29 jul, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
Han e skit gullig för min del
29 jul, 2011 23:40 |
|
childhoodlight
Elev |
29 jul, 2011 23:42 |
|
Margaret
Elev |
Jag vet faktiskt inte om Draco Malfoy är snygg. Vet bara att ha har platinablont flottigt(?) hår. Det är svårt att avgöra det eftersom att jag aldrig direkt har sett honom.
Tom Felton däremot, är väldigt snygg. ![]()
30 jul, 2011 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen