vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Barr - Igen...
Päronsaft Pepparrot Tranbär Oliv Okej smaker, men jag vill antingen ha saker jag verkligen gillar eller verkligen inte... 19 jan, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
19 jan, 2012 10:16 |
|
OliverPhelps
Elev |
Jag fick:
Päron -Mums! Blåbär -Ganska mums! Nagellack - Mjaa... Jag har aldrig smakat men det är säkert gott! ^.^ Havregryn - Njaa... Det är gott i chokladbollar iaf! Burkskinska -Haha! BLÄ! D:
19 jan, 2012 10:26 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Dante: Skrivet av prongs: men det är fett många smaker som är felstavade, får paniiik! :O vadå lakris? lakris med betoning på "i" som på norska elleeeer? Haha, det finns väl någon i Staff som inte kan stava, eller så har det bara hänt av misstag. Petig som jag har en tendens att vara med en hel del saker så stör det mig lite med, haha. Jag skulle nog gissa på att felstavningar och liknande kommer rättas med tiden, samt att dem som är felstavade men har en dubblett istället ändras om till en helt ny smak. men min morott hade blivit en morot igår när jag kollade aa, det finns flera som har ändrats allt eftersom.. PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 19 jan, 2012 10:36 |
|
EmahS
Elev |
19 jan, 2012 10:42 |
|
Ida S
Lärare |
Lussebulle
Sågspån Majonäs Jordgubbe och... *trumvirvel* BÖNA ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 19 jan, 2012 11:09 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Mössätandemonstret: Pizzakrydda. (Ite illa Owo) Olja. (Yuk!) Eld. (Undrar hur det smakar) Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...) Lasagne. (Yum...) Renkött är gott Aldrig smakat >_< Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 19 jan, 2012 12:54 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Mössätandemonstret: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Mössätandemonstret: Pizzakrydda. (Ite illa Owo) Olja. (Yuk!) Eld. (Undrar hur det smakar) Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...) Lasagne. (Yum...) Renkött är gott Aldrig smakat >_< det borde du göra!!! helt vansinnigt gott! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 19 jan, 2012 13:51 |
|
Fang
Elev |
Köttbuljong Blä Tomatpurré Blä Munk Mums Clementin Mums Voldermort Mums (felstavning) 19 jan, 2012 14:20 |
|
Salazar1
Elev |
Voldermort
Nougat Enhörning Hallonsoda Badring Slytherin Pride 19 jan, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen