Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
7 jul, 2012 21:03 |
|
themarauder
Lärare |
Luna är fint, men lite tjatigt
Dock så gillar (älskar) jag Remus, Sirius och alla andra namn, typ. =) - just like themarauder 7 jul, 2012 23:33 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Bellatrix, Ariana, Voldemort (Voldemort är kanske inte jättejättefint men unikt
by my heel, i care not 12 jul, 2012 18:35 |
|
95mas
Elev |
12 jul, 2012 21:55 |
|
Fairydust
Elev |
Jag gillar Bellatrix. Dels för att jag älskar henne och bara rent allmänt namnet i sig. Men även för att mitt egna smeknamn är (bland annat) Beatrix, vilket är ganska likt (tog det namnet innan jag hade hört talas om Bellatrix).
Sen gillar jag många namn från HP. Nymphadora till exempel. I don't wanna break these chains! 12 jul, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Ginerva, Bellatrix, Hermione, Ariana, Albus, Remus och Draco!
12 jul, 2012 22:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Nymphadora tonks lupin
, låter så fint när man utalar det, som en prinsessa jag är jättecoolig älska mig plz 12 jul, 2012 23:24 |
|
ZachariasSmith
Elev |
Helga Hufflepuff
12 jul, 2012 23:47 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Rowena, Luna, Lily, Severus, Draco, Bellatrix och Sirius. Såå fina namn ♥. Hehe ville att min lillebror skulle hete Draco eller Sirius men nej så blev det inte...
EDIT: Glömde Salazar! ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
13 jul, 2012 00:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
*överväger att skriva ner varenda lilla namn som någonsin stått med i Hp-böckerna men bestämmer mig för att klockan är för mycket*
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 jul, 2012 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen