favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
Draco och Hermione ♥
James och Lily ♥ Teddy och Victoire ♥ Rose och Scorpius ♥ Men mest Dramione! Är typ helt beroende!!
31 aug, 2012 21:15 |
|
PureSlytherin
Elev |
Tonks och Remus!
I fiction: Remus och Sirius Albus och Gellert (de var ju inte riktigt ett par så...)
31 aug, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Tonks och Remus!
Men jag tycker inte att dom passar ihop i filmen. 31 aug, 2012 22:03 |
|
Lowawa
Elev |
Tonks och Remus här med!
31 aug, 2012 22:23 |
|
emmasagman
Elev |
lupin och tonks
hermoine och ron ♥ 7 sep, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig varit mycket för cannon par. De enda cannon HP par som jag faktiskt tycker om är Ron och Hermione och Dumbledore och Grindewald. Också kanske Bill och Fleur och Arthur och Molly.
Men annars så är mitt favvo HP par Harry och Draco. GO DRARRY! _____________________________________________ Pigfarts is real! 7 sep, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
ROMIONE.
Men också Lupin och Tonks, DE är söta ♥ 7 sep, 2012 16:04 |
|
Conflate
Elev |
DRAMIONE FTW!!
Men Tonks och Remus är ju också söta tillsammans... :3 Sedan skulle Hermione och George också fungera.. Joodå, det skulle de. x>
7 sep, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen