The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Little J: Vilken tycker du minst om då?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: No, just... no. No. Spoiler: Tryck här för att visa! Vaddå neij? Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! And yep, she is.
14 apr, 2013 19:41 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: Vilken tycker du minst om då?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: No, just... no. No. Spoiler: Tryck här för att visa! Vaddå neij? Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! And yep, she is. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
14 apr, 2013 19:49 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: Vilken tycker du minst om då?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Little J: No, just... no. No. Spoiler: Tryck här för att visa! Vaddå neij? Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! And yep, she is. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
14 apr, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Såg klart säsong tre igår!
Spoiler: Tryck här för att visa! 15 apr, 2013 13:41 |
|
LolFeelings
Elev |
3 maj, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Försökte se första avsnittet häromdagen. Dog av uttråkning. =/
4 maj, 2013 09:26 |
|
Borttagen
|
Argh, sista avsnittet! Och så råkade jag nyss läsa världens spoiler....... *censur*
26 maj, 2013 22:32 |
|
Regulus
Elev |
köpte säsong 1 i sf bokhandeln och har börjat kolla nu : )) första avsnittet var /sämst/ men avsnitt 2 och 3 år så himla mycket bättre yea daryl is my fav ♥
12 jun, 2013 11:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har jag sett första avsnittet av The Walking dead, samt läst de första fyra avsnitten av serietidningen. Jag måste säga att jag är sjukt besviken på tv-serien! Rick är enligt mig en idiot! I serietidningen var han as smart, han hanterade situationen bättre än vad man kunde förvänta sig, men jag vet inte vad han håller på med i tv-serien. Han går ex genom en hel park för att skjuta en zombie. WTF! vad är meningen med det! i serietidningen är det mer logiskt för då ligger hon precis vid vägen och han behöver bara stanna. Man letar inte upp zombier när man behöver fly från dem. Nej jag vet inte han är bara korkad! Så som när han går in i staden! Märker man inte att något är fel när allt är öde? Och sedan låsa in sig själv i en tank?
Nja jag vet inte om jag kommer fortsätta se serien. Jag hade kanske för öga förväntningar på den eftersom alla gillade den, men nja jag är besviken. Skall jag fortsätta med den blir det nog att läsa i stället för att se ^^ Men jag tror jag håller mig till resident evil spelen jag ![]()
13 jun, 2013 01:14 |
|
LolFeelings
Elev |
Cara Riddle
I The Walking Deads universum existerade inte saker som till exempel zombiefilmer så man kan inte riktigt vara förberedd på vad som kommer hända, då han inte kunde någonting om zombier. Hannah (som den där zombien utan ben hette) var i princip den första zombie Rick hittade, eller tja, snarare lade märke till. Då sådär i början så tyckte han synd om henne, och ville på något sätt "avsluta hennes lidande". En sådan person var Rick i början av serien. Sedan så vet jag inte om man kan döma serien utifrån första avsnittet, för det avsnittet är lite halvt tråkigt. Men Rick förändras i serien och då är han inte alls lik den Rick som var i början av serien.
13 jun, 2013 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen