Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HPglasögon
Elev |
Jaa
15 feb, 2012 16:01 |
|
jeppe99
Elev |
verkligen inte
15 feb, 2012 16:57 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
NEJ.
Hola, Mishamigos! 20 feb, 2012 19:27 |
|
Angus
Elev |
Jag tycker inte det!!
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
20 feb, 2012 19:41 |
|
Luna95
Elev |
Jag tyckte de såg jättebra ut i det när filmen kom ut, men sedan när 5:an kom tycker jag att de verkligen inte passade i långt hår. Fast det är lite snyggt i alla fall
20 feb, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Ja det gör dom!
20 feb, 2012 20:24 |
|
Mysan9
Elev |
dem är söta i långt, kort också
21 feb, 2012 20:30 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 mar, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Nej, fe ska ha kort hår
12 mar, 2012 08:59 |
|
Borttagen
|
De är söta i långt hår :3
12 mar, 2012 09:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen