Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Man måste ju ange sitt visakort för o glo på filmer där D: 21 nov, 2011 22:28 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
Den du skickade? :O
Klickade på download och då stod det att jag var tvungen o va medlem för o kunna streema filmen o för o bli medlem kräver de visa-kort nr, 21 nov, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Herregud vad den var bra!
Var med pappa på bio igår och han längtar efter nästa del nu! XD ♥ Bara att vänta till 23 november 2012 för nästa del... 21 nov, 2011 22:31 |
|
expelliarmus
Elev |
Sanneli Äh, du får direkta filmlänkar istället...
Här är en version, här är en till! Båda fungerar för mig.
21 nov, 2011 22:31 |
|
JoLizz
Elev |
21 nov, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
UJJ! Den funkar
TACK TACK TACK TACK TACK 21 nov, 2011 22:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: UJJ! Den funkar TACK TACK TACK TACK TACK Hihihi, I'm happy if you're happy!
21 nov, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
såg breaking dawn i fredags. SÅ SJUKT BRA! bästa filmen hittills, dog när dom sa att nästa film kommer om ett helt år. ;_____;
21 nov, 2011 22:54 |
|
accioron
Elev |
expelliarmus
http://www.youtube.com/watch?v=FvzSWSP6xHI alltså hur kan du föredra en edward sajkdhjskadhlks framför detta?????? hur????????????? JACOB/BELLA ÄR DET ENDA JAG GILLADE I TWILIGHT look at them bella ser faktiskt glad ut oj fangirlar twilight detta känns normalt 27 nov, 2011 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen