Vad har du ätit idag?
Forum > Off Topic > Vad har du ätit idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thud
Elev |
En räkmacka och lite mannagrynsgröt, snart bruna bönor och fläsk
Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 5 dec, 2011 19:02 |
|
Jossi
Elev |
Ett knäckebröd med kalla köttbullar, en banan, lite mer kalla köttbullar, apelsin och 1 dl glass typ.
![]() ![]()
5 dec, 2011 22:40 |
|
Sirius Black
Elev |
korv
... 6 dec, 2011 19:09 |
|
Maharajah
Elev |
Kyckling både i skolan och hemma. Jippie. Behöver väl inte ens säga vilken kyckling som var godast?
Det tror jag nog att ni alla redan har svaret på... 6 dec, 2011 19:11 |
|
Optic
Elev |
Frukost: Mjölk, sylt och müsli
Lunch: Fisk i sås + ris Middag: Rester-Lammstek, potatis och sås. Och glass med chokladsås. 6 dec, 2011 19:41 |
|
cannedcorn
Elev |
6 dec, 2011 19:43 |
|
EmahS
Elev |
Frukost: 2 mackor med leverpastej, ett glas juice och kaffe
Lunch: Kantarellsoppa Middag: Kyckling & nudelsoppa ♥
6 dec, 2011 19:43 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 dec, 2011 19:59 |
|
J00KERN
Elev |
6 dec, 2011 20:05 |
|
adliitam
Elev |
6 dec, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen