Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort? Nej. Tänker inte igen Varför? Kan det verkligen göra saken värre än vad det är? För du verkar må så fruktansvärt dåligt att man känner sig alldeles vanmäktig när man inte kan nå dig eller hjälpa dig. 20 feb, 2014 17:02 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort? Nej. Tänker inte igen Varför? Kan det verkligen göra saken värre än vad det är? För du verkar må så fruktansvärt dåligt att man känner sig alldeles vanmäktig när man inte kan nå dig eller hjälpa dig. Därför de är dumma i huvudet Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 20 feb, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort? Nej. Tänker inte igen Varför? Kan det verkligen göra saken värre än vad det är? För du verkar må så fruktansvärt dåligt att man känner sig alldeles vanmäktig när man inte kan nå dig eller hjälpa dig. Därför de är dumma i huvudet Men är alla det? Kan du inte få en ny kontakt där? 20 feb, 2014 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK Då ska jag väl inte skriva här mer då. Men snälla, detta var inte riktat endast till dig, du får så gärna skriva det här men i en spoiler och det där med att skriva i 15+ forumet var bara ett gott tips för ni kan få mycket mer hjälp där.. Jag fattar att ni mår uselt, visst, jag fattar det men det hjälper inte att skriva det här hela tiden, samma saker hela tiden.. FÖRLÅT! Men ni får ingen hjälp här, bara stöd om någon orkar svara på era kommentarer som ni skriver hela tiden, hur dåligt ni mår, att ni vill skada er själva, att ni vill dö, att ingen gillar er.. Jag fattar att ni mår dåligt, jag gör det men ni får ingen hjälp här, bara stöd, stöd. Kan ni inte skriva ner ibland att ni faktiskt gillar ert liv lite också, någon gång varje år måste ni väl gilla ert liv lite, spy inte bara ut en massa hat för det gör att ni mår dåligt också. Jag kommer att få jättemycket skit nu men visst, bomba mig med skit nu om ni vill. 20 feb, 2014 17:09 |
|
Borttagen
|
Sorgfågel: Om du inte vill läsa när andra skriver av sig (vilket de får göra precis hur mycket de vill), så är det väl bara att inte gå in i den här tråden?
Sedan så finns det också de som skriver att de är lyckliga i den här tråden, bara att det skrivs mycket mer av lyckliga tankar i trådar som Lycklig-tråden ^-^ 20 feb, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sorgfågel: Om du inte vill läsa när andra skriver av sig (vilket de får göra precis hur mycket de vill), så är det väl bara att inte gå in i den här tråden? Sedan så finns det också de som skriver att de är lyckliga i den här tråden, bara att det skrivs mycket mer av lyckliga tankar i trådar som Lycklig-tråden ^-^ Men jag kan inte tänka mig att det inte är fler än jag som tycker att det är obehagligt.. Det är ju som 15+ rollspel men det förbjöds ju 20 feb, 2014 17:28 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort? Nej. Tänker inte igen Varför? Kan det verkligen göra saken värre än vad det är? För du verkar må så fruktansvärt dåligt att man känner sig alldeles vanmäktig när man inte kan nå dig eller hjälpa dig. Därför de är dumma i huvudet Men är alla det? Kan du inte få en ny kontakt där? Ja. Jag tänker inte Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 20 feb, 2014 17:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men i 15+ forumet finns väl mer hjälp att få? Äldre hat ju mycket mer erfarenhet och dom äldre håller ju oftast till i 15+. Nu vill jag absolut inte låta sur eller något men långt från alla över 15 är i 15+. Jag vet att du kanske inte menade det så men jag tolkade det som att alla som är över 15 bara hänger där. Jag är själv 16 och tycker fortfarande det känns sim att jag inkräktar då jag är där och jag är rätt säker på att det är många andra som gör det Förlåt om jag lät sur, det var verkligen inte mening Hej 20 feb, 2014 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oavsett om det är fler som tycker att det är obehagligt så tycker jag inte att du ska säga att man inte ska skriva av sig här, när det faktiskt är en skriva av sig-tråd. De som tycker att det är obehagligt och inte vill läsa behöver inte öppna den här tråden, så enkelt är det.Skrivet av Borttagen: Sorgfågel: Om du inte vill läsa när andra skriver av sig (vilket de får göra precis hur mycket de vill), så är det väl bara att inte gå in i den här tråden? Sedan så finns det också de som skriver att de är lyckliga i den här tråden, bara att det skrivs mycket mer av lyckliga tankar i trådar som Lycklig-tråden ^-^ Men jag kan inte tänka mig att det inte är fler än jag som tycker att det är obehagligt.. Det är ju som 15+ rollspel men det förbjöds ju 20 feb, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oavsett om det är fler som tycker att det är obehagligt så tycker jag inte att du ska säga att man inte ska skriva av sig här, när det faktiskt är en skriva av sig-tråd. De som tycker att det är obehagligt och inte vill läsa behöver inte öppna den här tråden, så enkelt är det. Skrivet av Borttagen: Sorgfågel: Om du inte vill läsa när andra skriver av sig (vilket de får göra precis hur mycket de vill), så är det väl bara att inte gå in i den här tråden? Sedan så finns det också de som skriver att de är lyckliga i den här tråden, bara att det skrivs mycket mer av lyckliga tankar i trådar som Lycklig-tråden ^-^ Men jag kan inte tänka mig att det inte är fler än jag som tycker att det är obehagligt.. Det är ju som 15+ rollspel men det förbjöds ju Jag skrev aldrig att dom inte får skriva det här 20 feb, 2014 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen