Skriva av sig-tråden
Forum
> Off Topic
> Skriva av sig-tråden
LucyMalfoy
Elev
|
Skrivet av Frivolt: Jag tänkte skolka från den här dan, är det okej eller? -.-
Ja det är det
Jag lever mitt liv 402 meter i taget.
20 feb, 2014 13:24
|
Frivolt
Elev
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Frivolt: Jag tänkte skolka från den här dan, är det okej eller? -.-
Ja det är det
Vad bra! Tack!
20 feb, 2014 13:26
|
LunaLovegood1
Elev
|
obs selfharm + tankar + blod
Spoiler: Tryck här för att visa!ok så var på vårdcentralen idag pga skulle kolla om jag hade halsfluss (vilket jag för övrigt inte hade) och så skulle jag ta blodprov. jag rös till vid sticket och njöt medan mitt finger halvt tömdes på blod, och jag ville ha fler stick. jag ville känna den korta men intensiva smärtan, och se blodet. jag ville det. kan väl passa på att säga att det började klia ordentligt i mina fingrar och lår när jag för två veckor sedan var i fjällen och mamma skickade en bild på lillebror som blödde på baksidan av axeln efter att ha råkat få ett rakblad där när han badade. men jag har aldrig skadat mig med rakblad. inte med något värre än en pincett och naglar. men jag vill. jag vill vara modig nog att använda rakblad. jag vet bara inte hur jag ska dölja det. eller om jag skulle vara beredd på smärtan.
20 feb, 2014 13:29
|
LucyMalfoy
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag orkar inte mer. Jag vill skära upp mina armar och bara dö. Inget spelar roll längre. Jag är mobbad. Mina bonussyskon hatar mig typ. Det är bara Lova som inte hatar mig och min biologiska syster. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara skära upp mina ben eller lår eller armar eller ta en överdos av något. Det känns som att allt jag gör bara blir fel. Inget jag gör blir rätt. Jag vill slippa allt. Funderar på att dö men då vet jag att hon jag är kär i kommer bli ledsen. Jag vill inte göra henne ledsen. Jag orkar inte mer med all ångest eller panikångest attacker. Jag orkar inte mer. Jag orkar ite mer med att jag börjar hyperventilera.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget.
20 feb, 2014 13:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag orkar inte mer. Jag vill skära upp mina armar och bara dö. Inget spelar roll längre. Jag är mobbad. Mina bonussyskon hatar mig typ. Det är bara Lova som inte hatar mig och min biologiska syster. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara skära upp mina ben eller lår eller armar eller ta en överdos av något. Det känns som att allt jag gör bara blir fel. Inget jag gör blir rätt. Jag vill slippa allt. Funderar på att dö men då vet jag att hon jag är kär i kommer bli ledsen. Jag vill inte göra henne ledsen. Jag orkar inte mer med all ångest eller panikångest attacker. Jag orkar inte mer. Jag orkar ite mer med att jag börjar hyperventilera.
Får du hjälp med allt detta?
20 feb, 2014 15:30
|
LucyMalfoy
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag orkar inte mer. Jag vill skära upp mina armar och bara dö. Inget spelar roll längre. Jag är mobbad. Mina bonussyskon hatar mig typ. Det är bara Lova som inte hatar mig och min biologiska syster. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara skära upp mina ben eller lår eller armar eller ta en överdos av något. Det känns som att allt jag gör bara blir fel. Inget jag gör blir rätt. Jag vill slippa allt. Funderar på att dö men då vet jag att hon jag är kär i kommer bli ledsen. Jag vill inte göra henne ledsen. Jag orkar inte mer med all ångest eller panikångest attacker. Jag orkar inte mer. Jag orkar ite mer med att jag börjar hyperventilera.
Får du hjälp med allt detta?
Nej
Jag lever mitt liv 402 meter i taget.
20 feb, 2014 15:50
|
Ginny_Power
Elev
|
Jag klarade den här dagen i alla fall.
20 feb, 2014 16:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag orkar inte mer. Jag vill skära upp mina armar och bara dö. Inget spelar roll längre. Jag är mobbad. Mina bonussyskon hatar mig typ. Det är bara Lova som inte hatar mig och min biologiska syster. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara skära upp mina ben eller lår eller armar eller ta en överdos av något. Det känns som att allt jag gör bara blir fel. Inget jag gör blir rätt. Jag vill slippa allt. Funderar på att dö men då vet jag att hon jag är kär i kommer bli ledsen. Jag vill inte göra henne ledsen. Jag orkar inte mer med all ångest eller panikångest attacker. Jag orkar inte mer. Jag orkar ite mer med att jag börjar hyperventilera.
Får du hjälp med allt detta?
Nej
För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort?
20 feb, 2014 16:24
|
SevLoveer
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK
Då ska jag väl inte skriva här mer då.
20 feb, 2014 16:56
|
LucyMalfoy
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag orkar inte mer. Jag vill skära upp mina armar och bara dö. Inget spelar roll längre. Jag är mobbad. Mina bonussyskon hatar mig typ. Det är bara Lova som inte hatar mig och min biologiska syster. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara skära upp mina ben eller lår eller armar eller ta en överdos av något. Det känns som att allt jag gör bara blir fel. Inget jag gör blir rätt. Jag vill slippa allt. Funderar på att dö men då vet jag att hon jag är kär i kommer bli ledsen. Jag vill inte göra henne ledsen. Jag orkar inte mer med all ångest eller panikångest attacker. Jag orkar inte mer. Jag orkar ite mer med att jag börjar hyperventilera.
Får du hjälp med allt detta?
Nej
För det vill jag såklart att du ska få, du ska inte behöva genomgå detta helt själv. Har du funderat på att ta kontakt men BUP på din hemort?
Nej. Tänker inte igen
Jag lever mitt liv 402 meter i taget.
20 feb, 2014 17:00
|
Du får inte svara på den här tråden.