Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer:
Vem vill adda mig på kik? Om någon vill prata om meaningless things så kan ni väl skriva till mig,heter Neaxu mobba mig inte[/quote Jag kan, om du vill. 19 feb, 2014 11:00 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av SevLoveer: Vem vill adda mig på kik? Om någon vill prata om meaningless things så kan ni väl skriva till mig,heter Neaxu mobba mig inte[/quote Jag kan, om du vill. visst
19 feb, 2014 15:28 |
|
Borttagen
|
Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK
19 feb, 2014 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Håller med. Det kan inspirera yngre och så börjar de också skära sig, hata sig själv osv. Jag vet att det är skönt att bara få skriva av sig, men gör det i 15+ forumet istället, då kanske flera förstår och ger med stöd då de är äldre...Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK 19 feb, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med. Det kan inspirera yngre och så börjar de också skära sig, hata sig själv osv. Jag vet att det är skönt att bara få skriva av sig, men gör det i 15+ forumet istället, då kanske flera förstår och ger med stöd då de är äldre... Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK Det finns till och med en Skriva av sig-tråd i 15+ forumet.. 20 feb, 2014 07:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med. Det kan inspirera yngre och så börjar de också skära sig, hata sig själv osv. Jag vet att det är skönt att bara få skriva av sig, men gör det i 15+ forumet istället, då kanske flera förstår och ger med stöd då de är äldre... Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK Det finns till och med en Skriva av sig-tråd i 15+ forumet.. Jag tänker att folk kanske inte alltid tänker på i vilken av dem de skriver - det finns ju som sagt två sådana trådar. Jag personligen lägger alltid spoilers om det är något väldigt känsligt eller obehagligt, och jag förstår att du inte vill behöva se det. Men det handlar om att skriva av sig. Jag tycker inte att du bör skuldbelägga för att de vänder sig hit när de inte törs vända sig till en psykolog. Jag känner väl ändå att du inte avgör vad som får finnas på den här sidan, eftersom trådar skapas i olika syften, och alla har inte med HP att göra. Däremot så respekterar jag verkligen och förstår att du inte vill se allt detta, eftersom det måste vara väldigt uppslitande för dig. Och sedan kan det ju även vara så att vissa som har dessa problem är yngre än 15 år. Sorgligt, men sant. Möjligen känner man sig då inte helt välkommen eller bekväm i 15+, vilket kan vara en anledning till att man inte vänder sig dit. Givetvis kan man ge en uppmaning och be folk att skriva där istället eller använda spoilers, men du behöver inte uttrycka dig så krasst när det gäller människor som uppenbarligen redan är mycket trasiga inuti. 20 feb, 2014 08:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med. Det kan inspirera yngre och så börjar de också skära sig, hata sig själv osv. Jag vet att det är skönt att bara få skriva av sig, men gör det i 15+ forumet istället, då kanske flera förstår och ger med stöd då de är äldre... Vet inte om detta är rätt tråd och forum men jag blir så trött och ledsen av att läsa andras känslor.. Att man vill skära sig och dö.. Inget illa menat till ni som gör det men jag orkar inte läsa det mer.. Min mamma tog livet av sig och skar sönder sina armar och jag orkar bara inte läsa om det igen.. Kan ni inte skriva det i 15+ forumet istället? Det finns fler än jag som blir sårade av att läsa sånt och det kanske inte passar in här.. Ingen här är nog en fullt utbildad psykolog, ni kan inte få den hjälp ni behöver här, ingen hjälp, bara stöd.. Kan ni inte försöka att ta tag i ert liv och prata med en psykolog istället för att vräka ner allt på en Harry Potter-sida? Det passar liksom inte, denna hemsida är väl för barn i princip och dom som är fan av Harry Potter, den är inte till för att skriva att man vill dö.. Kan ni snälla skriva det i 15+ forumet istället om ni måste skriva det här för det finns nog fler än jag som inte alls tycker att det är kul att läsa sånt där! Jag tycker verkligen synd om er som tycker sådär men gå till en psykolog eller läkare om ni inte mår bra, där får ni betydligt mer hjälpen här, på en "barn" sida.. Visst, det kanske är bra att fråga äldre här hur man får kontakt med psykologer m.m men inte att skriva att man vill skära upp handlederna och dö. Så snälla! Om ni måste skriva sånt här, gör det i 15+ forumet där inte yngre och känsliga människor behöver gå in.. TACK Det finns till och med en Skriva av sig-tråd i 15+ forumet.. Jag tänker att folk kanske inte alltid tänker på i vilken av dem de skriver - det finns ju som sagt två sådana trådar. Jag personligen lägger alltid spoilers om det är något väldigt känsligt eller obehagligt, och jag förstår att du inte vill behöva se det. Men det handlar om att skriva av sig. Jag tycker inte att du bör skuldbelägga för att de vänder sig hit när de inte törs vända sig till en psykolog. Jag känner väl ändå att du inte avgör vad som får finnas på den här sidan, eftersom trådar skapas i olika syften, och alla har inte med HP att göra. Däremot så respekterar jag verkligen och förstår att du inte vill se allt detta, eftersom det måste vara väldigt uppslitande för dig. Och sedan kan det ju även vara så att vissa som har dessa problem är yngre än 15 år. Sorgligt, men sant. Möjligen känner man sig då inte helt välkommen eller bekväm i 15+, vilket kan vara en anledning till att man inte vänder sig dit. Givetvis kan man ge en uppmaning och be folk att skriva där istället eller använda spoilers, men du behöver inte uttrycka dig så krasst när det gäller människor som uppenbarligen redan är mycket trasiga inuti. Men i 15+ forumet finns väl mer hjälp att få? Äldre hat ju mycket mer erfarenhet och dom äldre håller ju oftast till i 15+. Det var inte meningen om det låter aggressivt för det menade jag inte att det skulle vara, jag ville bara "skriva av mig" för JAG tycker inte att det är bekvämt att läsa sånt, man kan ju som du skrev sätta allt i en spoiler men vissa gör ju inte det och JAG tycker att även om man är yngre än 15 så är det ju inte förbjudet att skriva/läsa där, man får ju mycket mer uppmärksamhet av äldre om man skriver där men det är vad JAG tycker. 20 feb, 2014 08:41 |
|
Borttagen
|
Sorgfågel, jag förstår vad du menar och kan hålla med dig, men det såg bara kanske lite mer anklagande ut i mina ögon än det var tänkt?
20 feb, 2014 08:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sorgfågel, jag förstår vad du menar och kan hålla med dig, men det såg bara kanske lite mer anklagande ut i mina ögon än det var tänkt? Absolut! Det var absolut inte meningen att det skulle se anklagande ut, absolut inte. 20 feb, 2014 08:49 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tänkte skolka från den här dan, är det okej eller? -.-
20 feb, 2014 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen