Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag orkar inte mer. Allt är skit. Inget funkar. Jag vill bara skära upp mina lär och armar igen. Orkar inte ett skit till
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 17 feb, 2014 19:31 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 feb, 2014 19:47 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 feb, 2014 20:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Tycker han borde höra av sig och tacka för presenten... Jag vill så gärna höra hans röst. Tänk om något gått fel, tänk om han inte fick den? Ångest över detta... Ångest över att jag inte pluggar som jag borde. Varmt. Trött. Känner för att bara gråta, men orkar inte riktigt. Det är jobbigt att gråta när man inte har någon som tröstar en efteråt.
![]()
17 feb, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Tycker han borde höra av sig och tacka för presenten... Jag vill så gärna höra hans röst. Tänk om något gått fel, tänk om han inte fick den? Ångest över detta... Ångest över att jag inte pluggar som jag borde. Varmt. Trött. Känner för att bara gråta, men orkar inte riktigt. Det är jobbigt att gråta när man inte har någon som tröstar en efteråt. Har du skickat den med posten? Kattuggla Du är också viktig här! ♥ 17 feb, 2014 21:04 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Tycker han borde höra av sig och tacka för presenten... Jag vill så gärna höra hans röst. Tänk om något gått fel, tänk om han inte fick den? Ångest över detta... Ångest över att jag inte pluggar som jag borde. Varmt. Trött. Känner för att bara gråta, men orkar inte riktigt. Det är jobbigt att gråta när man inte har någon som tröstar en efteråt. Har du skickat den med posten? Nä, jag liksom lämnade den i brevlådan ^^' Så den är definitivt där ![]()
17 feb, 2014 21:05 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: NOW THIS IS THE STORY ALL ABOUT HOW mina klasskompisar blev förflyttade från min klass i en månad pga de förstörde lektionerna och stämningen i klassenSka gå till rektorn om en tjej i min klass som beter sig på ett oacceptabelt sätt. Inte kul men jag orkar inte längre. de förstörde lektionerna och hindrade oss från att faktiskt få jobba, så när vi hade hälsosamtal så pratade jag med skolsköterskan om hur mycket de förstör för mig och för andra och det visade sig att 17 av 18 elever (vi är 20 i klassen, två som beter sig såhär) hade pratat om dem på sitt hälsosamtal och lärarna noterade så klart från början så de fick inte gå i min klass på en månad ♥ nu ska de dock tillbaka, men antar att de kommer göra mer åt det med tanke på att de kommer förstöra ännu mer, men att säga till och berätta hjälper verkligen, tro mig! 17 feb, 2014 21:50 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Jag orkar inte mer. Allt är skit. Inget funkar. Jag vill bara skära upp mina lär och armar igen. Orkar inte ett skit till *kram* det är bara att uggla ifall du vill prata! 17 feb, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kattuggla Du är också viktig här! ♥ ♥ Tack!.. 17 feb, 2014 22:06 |
|
Ginny00
Elev |
Så jävla sur på mig själv just nu
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 18 feb, 2014 09:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen