@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha en banan, men jag orkar inte gå och hämta en -.-' Det är faktiskt två trappor ner och sedan två trappor upp? Ugh ._. Nu blev jag sugen på banan! Men har vi ens bananer hemma!? Orkar jag gå ner bara för att KOLLA om vi har några bananer? Tänk om jag går hela vägen ner för bananens skull, och så har vi inga bananer! Ska jag chansa? Jag är så hungrig så jag chansar!
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Haha xD Jag gick ner och fann att vi hade en enda banan kvar, så jag tog den och en loka ^_^ Mwihihihihi ♥Skrivet av Borttagen: Jag vill ha en banan, men jag orkar inte gå och hämta en -.-' Det är faktiskt två trappor ner och sedan två trappor upp? Ugh ._. Nu blev jag sugen på banan! Men har vi ens bananer hemma!? Orkar jag gå ner bara för att KOLLA om vi har några bananer? Tänk om jag går hela vägen ner för bananens skull, och så har vi inga bananer! Ska jag chansa? Jag är så hungrig så jag chansar! 26 jun, 2013 14:48 |
|
Tuggrus
Elev |
Glöm inte att anmäla er till Veckans mugglis på mugglis insider, första medlemmen dras idag!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33387&page=1#p2116296 (Och skriv gärna i tråden så fler människor ser den!) MUMS! 26 jun, 2013 14:50 |
|
Borttagen
|
26 jun, 2013 15:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-26 kl. 15:01
|
|
Winny Geasley
Elev |
sanna1324567, hur stort är ert hys D:?
26 jun, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Källare, mittenvåning, övervåning sanna1324567, hur stort är ert hys D:? 26 jun, 2013 15:03 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Haha xD Jag gick ner och fann att vi hade en enda banan kvar, så jag tog den och en loka ^_^ Mwihihihihi ♥ Skrivet av Borttagen: Jag vill ha en banan, men jag orkar inte gå och hämta en -.-' Det är faktiskt två trappor ner och sedan två trappor upp? Ugh ._. Nu blev jag sugen på banan! Men har vi ens bananer hemma!? Orkar jag gå ner bara för att KOLLA om vi har några bananer? Tänk om jag går hela vägen ner för bananens skull, och så har vi inga bananer! Ska jag chansa? Jag är så hungrig så jag chansar! Nu vill jag också ha en banan. -.- Och jag orkar inte resa på mig. Fml. Det visade sig att vi inte hade några bananer!
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 15:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG BLIR HELT STÖRD PÅ MIN BROR. han (tittar på datorn) : vad är du inne på? jag: mugglis??? han: HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAH är du fortfarande inne där????? jag: japp, problem? o____O han: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAH *går ifrån rummet* jag: Okej...? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2013 15:27 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG BLIR HELT STÖRD PÅ MIN BROR. han (tittar på datorn) : vad är du inne på? jag: mugglis??? han: HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAH är du fortfarande inne där????? jag: japp, problem? o____O han: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAH *går ifrån rummet* jag: Okej...? Man blir aldrig för gammal för Mugglis! Hehe, skoja ba xD
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 15:31 |
|
Winny Geasley
Elev |
sanna1324567, jaha :p
26 jun, 2013 15:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen