@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
26 jun, 2013 14:13 |
|
Unik
Elev |
Vill gå ut och springa men det ösregnar. D:
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 26 jun, 2013 14:14 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
26 jun, 2013 14:15 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Unik: Vill gå ut och springa men det ösregnar. D: samma här Och jag vet att man ska sticka iväg även när det regnar men det känns så himla omotiverat. :C Dessutom måste jag isåfall springa med nyckar runt halsen, och det vill jag inte. Dx Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 26 jun, 2013 14:21 |
|
scarhead
Lärare |
26 jun, 2013 14:21 |
|
Unik
Elev |
Ska vi trotsa regnet tillsammans? Min hund har liksom övergett mig och ligger i sin myskorg och tittar på mig. .-. Han måste också ut om en timme... Heja heja. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 26 jun, 2013 14:23 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Det är bal här på Mugglis snart! Vill någon komma? Jag kan länka den när jag har tid, annars så söker ni bara på Sommarlovs bal!
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en banan, men jag orkar inte gå och hämta en -.-' Det är faktiskt två trappor ner och sedan två trappor upp? Ugh ._.
26 jun, 2013 14:26 |
|
Hedwig00
Elev |
Guu vad hett det är, det är 29,9 grader i skuggan. Typ 30 ju!
Ħɛ∂ωιɢ00 26 jun, 2013 14:38 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2013 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen