@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D: Över 20 grader i skuggan! Eller hur! 30 grader i skuggan här! pust!! 26 jun, 2013 12:44 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D: Över 20 grader i skuggan! Eller hur! 30 grader i skuggan här! pust!! spöregn & 11 grader : ((
26 jun, 2013 12:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Balder: här med D: skönt att man åker till Italien idag då 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D: Över 20 grader i skuggan! Nej, det regnar D: ![]()
26 jun, 2013 12:49 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas verkligen att vi åker till Liseberg i sommar. ♥ Vi gjorde inte det förra (because of reasons).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2013 12:52 |
|
Borttagen
|
26 jun, 2013 12:54 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Jag lyckades sova i alla fall. jag hoppade upp för att hämta laptopen, nu är jag i sängen igen! Jag orkar inte hämta min, lol. Ligger med mobilen. Men måste snart gå upp för mamma & pappa ska snart köra min storebror till tåget då han ska på festival och jag måste hålla koll på hunden och min andra bror har ju sitt rum på övervåningen... bara att stiga upp!
26 jun, 2013 12:56 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Kan inte solen komma fram! Bara massa regn.. Och det värsta är att det kommer att hålla på i 2 dagar!! *suck*
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 13:11 |
|
kinshaw
Elev |
om en timme ska jag cykla och möta upp Frivolt
kommer bli awesomeeee ![]()
26 jun, 2013 13:26 |
|
Borttagen
|
26 jun, 2013 13:27 |
|
Pixie
Elev |
26 jun, 2013 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen