Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1290 1291 1292 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Millson Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Millson Lovegood:
spoiler because betyg och för att jag alltid lyckas trampa folk på tårna
Spoiler:
Tryck här för att visa!
då satte man sig för att välja gymnasium. jag har igen aning om vilket jag ska välja. det står mellan sex olika skolor och inriktningar. när jag skulle välja den som jag nog helst ville gå på kollade jag på lappen som jag fick från öppet hus och jag var 22,5 poäng under LÄGSTA INTAGNINGEN!!!!!!!!!!! man behövde 320. jag fattar inte hur det kan gå så jävla dåligt i skolan för mig. alla andra pluggar ju aldrig och har typ 325 och jag ba swag pluggar varje dag bara 297.5 iaf #loser.
jag fattar inte hur de klarar av det. så är de snygga och smala och långa och blonda och har perfekt hy och en miljon vänner och kan äta hur mycket de vill men de äter aldrig något ändå de jävlarna och så kan de hjula och rita hur fint som helst och sjunga och dansa och BETE SIG NORMALT. sen kom lilla jag och ba haha jag har gått upp massor senaste året för jag äter konstant för jag är konstant hungrig och har 2 miljoner finnar och är kort och tjock och klarar inte av att springa en meter och kan inte rita streckgubbar och har inga vänner och jag är ful och har alltid smutsigt hår och ändå så bli alla bara arga på mig hela tiden och ingen bryr sig om mig för när var det senaste gången någon frågade MIG hur jag mår? kommer inte ihåg. när sa någon senast att jag ser bra ut? aldrig. när sa någon åt mig att jag är tjock/ful senast? igår. när sa något åt mig att ta livet av mig senast? ett par dar sen. när har jag stått vid din sida? varje sekund de senaste tio åren. när stod vid min sida? ca 2,5 sekunder under de senaste tio åren eftersom ingen bättre fanns.
ill never be good enough no.
all they told me was just give up, youll never be good enough.
i would kill just to feel less invisible

förlåt för att jag är en så dryg människa.


Det kanske har ändrats sedan jag gick i grundskolan - men är inte 320 det högsta man kan få? :s

man får inte räkna bort ett ämne längre så det högsta är 340 nu...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

16 feb, 2014 18:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Millson Lovegood:
spoiler because betyg och för att jag alltid lyckas trampa folk på tårna
Spoiler:
Tryck här för att visa!
då satte man sig för att välja gymnasium. jag har igen aning om vilket jag ska välja. det står mellan sex olika skolor och inriktningar. när jag skulle välja den som jag nog helst ville gå på kollade jag på lappen som jag fick från öppet hus och jag var 22,5 poäng under LÄGSTA INTAGNINGEN!!!!!!!!!!! man behövde 320. jag fattar inte hur det kan gå så jävla dåligt i skolan för mig. alla andra pluggar ju aldrig och har typ 325 och jag ba swag pluggar varje dag bara 297.5 iaf #loser.
jag fattar inte hur de klarar av det. så är de snygga och smala och långa och blonda och har perfekt hy och en miljon vänner och kan äta hur mycket de vill men de äter aldrig något ändå de jävlarna och så kan de hjula och rita hur fint som helst och sjunga och dansa och BETE SIG NORMALT. sen kom lilla jag och ba haha jag har gått upp massor senaste året för jag äter konstant för jag är konstant hungrig och har 2 miljoner finnar och är kort och tjock och klarar inte av att springa en meter och kan inte rita streckgubbar och har inga vänner och jag är ful och har alltid smutsigt hår och ändå så bli alla bara arga på mig hela tiden och ingen bryr sig om mig för när var det senaste gången någon frågade MIG hur jag mår? kommer inte ihåg. när sa någon senast att jag ser bra ut? aldrig. när sa någon åt mig att jag är tjock/ful senast? igår. när sa något åt mig att ta livet av mig senast? ett par dar sen. när har jag stått vid din sida? varje sekund de senaste tio åren. när stod vid min sida? ca 2,5 sekunder under de senaste tio åren eftersom ingen bättre fanns.
ill never be good enough no.
all they told me was just give up, youll never be good enough.
i would kill just to feel less invisible

förlåt för att jag är en så dryg människa.


Det kanske har ändrats sedan jag gick i grundskolan - men är inte 320 det högsta man kan få? :s

man får inte räkna bort ett ämne längre så det högsta är 340 nu...


Åh, jag förstår... Tur för mig att jag fick räkna bort idrottsbetyget! ^^

Sedan vill jag bara säga dig att
Spoiler:
Tryck här för att visa!297,5 är verkligen inte dåligt! Det är inte det. Beroende på var man bor så är det olika hög intagningspoäng. Där jag bor så var typ det högsta 220 det året jag sökte - ja, 220, så låt säga 240 med tanke på det nya systemet. Och jag tror inte att det alltid kan förklaras av att det är olika hög kvalitet på olika gymnasium, det handlar om efterfrågan.

16 feb, 2014 18:42

Detta inlägg ändrades senast 2014-02-17 kl. 15:02
Antal ändringar: 1

Elma00
Elev

Avatar


Idag kallade mamma mig för en bortskämde jävla unge bara för att jag är morgon trött.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

16 feb, 2014 22:24

Tuggrus
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Du förstörde mig på bara ett meddelande.. trodde att allt var okej mellan oss, att jag inte blev avundsjuk längre på de tjejer du blev ihop med efter mig. Men jag hade fel.. Du är 1001 km bort, men det kändes som om du var här, varje dag. Och nu är du med någon annan, en till tjej som du kommer krossa om någon månad eller två.. jag är så jävla avundsjuk på henne, jag är så jävla arg på dig. Jag älskar dig fortfarande allt för mycket för att kunna se dig med henne, jävla skit. arghhhh.... #depressionoverex

MUMS!

16 feb, 2014 23:31

Millson Lovegood
Elev

Avatar


spoiler för det blev väldigt långt och jag sa en del ganska taskiga grejer om depression. förlåt. verkligen. det måste suga att vara deprimerad, med det suger att stå bredvid ibland också. förlåt om jag trampade någon på tårna.
en del betyg också.
Spoiler:
Tryck här för att visa!ursäkta mig men just nu är jag så jävla arg.
jag har sovit fem timmar i natt och det först som händer när jag går upp är att min mamma kommer in och ber mig plocka undan lite snabbt i köket innan städerskan kommer, och visst det kunde jag. skulle bara städa färdigt mitt rum först.
inne i köket skulle jag plocka ur diskmaskinen, plocka i diskmaskinen, diska det som inte fick köras i diskmaskinen, plocka undan allas frukostrester för det kan man tydligen inte göra själv och släcka en massa ljus som skulle ha satt eld på hela huset tre sekunder senare. och smöret var slut. tack. VAR DET NÅGON SOM SA TACK CAMILLA??? nej det var det fan inte.
men tolka inte det här fel nu. vi har städerska och det är såklart skönt att slippa dammsuga och sådant. men det hade varit ganska kul om min mamma hade varit ärlig med hur mycket jag skulle göra och om hon hade plockat undan sin egen jävla frukostdisk istället för att bädda min 18åriga storasysters säng. men just det, hon sov ju bara sju timmar i natt så hon var lite trött.
tack mamma, ha en bra dag du med, tack det går säkert jättebra på provet, godmorgon, ses ikväll. haha nej så svarade jag inte för det fanns inget att svara på. vi ses väl på onsdag. hon måste ju jobba så jävla mycket nu för tiden och gå på så jävla många träningspass så att det är lilla jag som står och lagar maten och handlar och städar efter alla och inte är det en enda jävel som säger tack.
JO TACK MAMMA JAG SOV GOTT HUR SOV DU?

KUL ATT JAG HAR SÅ FÖRSTÅENDE VÄNNER I ALLA FALL. nej vänta, de svarar aldrig på sms, säger inte hej på morgonen, och de säger fan inte tack när man håller deras hand medan de gråter, eller lyssnar förstående när de behöver tala ut fast man egentligen bara vill skrika.
det är helt ok för mig att de sitter och pratar om hur dåligt det går för dem och att de aldrig kommer komma in på några bra gymnasium eftersom de inte har tillräckligt bra betyg, dvs bara 10 poäng över gränsen och tio poäng från max.
själv ligger jag 20 poäng UNDER gränsen och har inte hunnit plugga till provet eftersom jag faktiskt har ett jobb!
om jag har en dålig dag tar alla det jävligt personligt och tror att jag är arg på dom och börjar gråta, eller så startar de värsta tävlingen om "vem som har det värst egentligen och att man kan faktiskt inte ha en dålig dag om man inte är deprimerad".
just det. man har ju ingen rätt att öppna sin mun om man inte har varit deprimerad. obs! HAR VARIT. ingen av mina kompisar är deprimerade längre. det är jag som har stått där vid din sida och frågat hur du mår, om du vill hitta på något, om du vill prata ut, gett dig komplimanger, smsat, ringt, mejlat, kramats och försökt hjälpa till att lugna ner dig när du fått "herregudkjagkommermisslyckasmedlivetförjagpluggadeintetillräckligtmycket-attacker".
när frågade någon mig senast hur jag mår?
när frågade någon mig senast om jag ville hitta på något?
när svarade du på sms senast?
när fick man höra tack senast?
den senaste kommentaren jag fick var "jag blev överlycklig när jag skulle flytta till andra sidan landet för jag trodde att ingen älskade mig". överlycklig. tack. den gjorde ont.
så hon har tydligen inte märkt att jag försökt vara där för henne. till slut gav jag upp. det var som att prata med en jävla vägg.
det som gjorde mest ont var när jag och en kompis skickade varsit sms till henne. jag skrev "vill du hitta på något imorgon?" och hon skrev "vgd". hon svarade aldrig på mitt sms, men hon svarade på min kompis sms på en gång. hon pluggade tydligen. som vanligt. nån dag senare fick jag reda på att hon frågat min andra kompis om hon ville hitta på något den dagen jag frågat om, men kompisen kunde inte.
så jag dög inte att hänga med? eller vad är problemet? jag förstår faktiskt inte vad jag ha gjort för fel.
jag har slutat fråga och jag har slutat ringa och smsa och jag har slutat prata och ingen har märkt någon skillnad. jag är bara en jobbig liten klängig tjej. den enda gång någon pratar med mig är det för att säga åt mig att göra någonting, tala om för mig att jag är ful eller tjocka och för att lacka ur om jag antyder hur jag känner.
tjock och ful är inte ens nån bra elak grej att säga längre, för liksom JAG VET REDAN.
dessutom frågar mina föräldrar inte mig hur jag mår. de frågar hur min kompis mår för de tror jag jag mår precis som hon, eller att hennes känslor speglas av på mig, så om hon mår dåligt mår jag dåligt. precis mamma, jag har inga egna känslor.
och min syster är så jävla jobbig. hon hatar mig för att jag har ett par An i betyg och för att hon bara har typ C eller B. "du behöver ju inte ens anstränga dig för du har ju A" DET FINNS INGEN LOGIK I DET DÄR. JAG ANSTRÄNGER MIG HUR MYCKET SOM HELST OCH ÄNDÅ GÅR DET INTE TILLRÄCKLIGT BRA. "men sluta du misslyckas ju aldrig" "det blir värre i gymasiet" "hoppa av skolan, du klarar det aldrig" "å sluta klaga över gymnasieval och nationella prov för JAG HAR DET SÅ JÄVLA MYCKET VÄRRE ÄN DU"

jag är verkligen ledsen att jag existerar.
förlåt för att jag förstör allas liv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

17 feb, 2014 09:02

Borttagen

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2Ft1%2F1506494_284264475059690_1548266848_n.jpg

Det gör ont att se så fina människor må så dåligt. Trots att jag inte har träffat någon av er så är ni viktigare för mig än ni tror.

17 feb, 2014 12:04

Borttagen

Avatar




Min vän hade cellförändringar på sitt provsvar, hoppas, hoppas att det inte är något som inte går att göra något åt.

17 feb, 2014 13:09

Borttagen

Avatar


Pratade med min kille en snabbis på skype och han hade en liten present till mig. Eftersom han vet att jag älskar när han spelar piano + the walking dead så lärde han sig spela introt till TWD för min skull♥
blev verkligen glad och lycklig♥
Älskar min kille över allt annat♥

17 feb, 2014 14:45

SevLoveer
Elev

Avatar


Vem vill adda mig på kik?
Om någon vill prata om meaningless things så kan ni väl skriva till mig,heter Neaxu
mobba mig inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

17 feb, 2014 18:01

Ginny00
Elev

Avatar


Ska gå till rektorn om en tjej i min klass som beter sig på ett oacceptabelt sätt. Inte kul men jag orkar inte längre.

17 feb, 2014 18:04

1 2 3 ... 1290 1291 1292 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.