@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Jag ska jobba utomhus hela eftermiddagen, och det regnar.
Men vet ni vad? Jag bryr mig inte! För jag ska ha så jäkla kul
26 jun, 2013 11:57 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
26 jun, 2013 12:04 |
|
Thilda
Elev |
Woho, behövde inte gå ut på jobbet idag!!
26 jun, 2013 12:07 |
|
Borttagen
|
Det kliar överallt... dumma myggor
26 jun, 2013 12:09 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
med vilken sorts text tycker ni att jag ska skriva med?
1. denna 2.denna 3.denna 4.denna 5.denna 6.denna 7.eller denna ????
<3 It's a metaphor <3
26 jun, 2013 12:11 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av _SanD_: Någon Göteborgare som kan ge bra reklam om Göteborg lite fort så att jag kan lyckas övertala mina föräldrar eftersom att jag vill dit nästa månad? c: #förlåt #jag #är #desperat #efter #det #här Spårvagnar, Jag menar de är ju bara sååå awesome. Lite mer anledningar i videon: Edit' Bara göteborgare kan välta globen. x) ![]()
26 jun, 2013 12:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: med vilken sorts text tycker ni att jag ska skriva med? 1. denna 2.denna 3.denna 4.denna 5.denna 6.denna 7.eller denna ???? den normala på mugglis, allt annat blir jobbigt för mina ögon ehhe.. och jag hatar comic sans med hela mitt hjärta
26 jun, 2013 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag lyckades sova i alla fall.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2013 12:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag lyckades sova i alla fall. jag hoppade upp för att hämta laptopen, nu är jag i sängen igen!
26 jun, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D: Över 20 grader i skuggan! Eller hur! 26 jun, 2013 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen