@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen: Hihi Skrivet av Winny Geasley: Skynda på^^ Skrivet av Borttagen: Okej, jag kommer direkt Skrivet av Winny Geasley: Vanligtvis i Östersund (enda staden i Jämtland), fast nu under lovet är jag på landet, men vi kan träffas i Östersund på torget så följer du med oss till oandet igen. Sen går vi och badar, sedan får du åka hem igen^^. Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 11:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
26 jun, 2013 11:15 |
|
Obliviate_
Elev |
i don’t actually hate people it just exhausts me being around them for extended periods of time even my friends it’s nothing personal i just actually like being by myself yo
^ Det där har nästan 50,000 notes på tumblr. JAG ÄR INTE ENSAM 26 jun, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:! ------------------------ Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi 26 jun, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
jag har en finne mitt på näsbenet mellan ögonen.
urgh irriterande :c 26 jun, 2013 11:26 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA Skrivet av Winny Geasley: Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:! ------------------------ Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi 26 jun, 2013 11:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Jaha Skrivet av Borttagen: FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA Skrivet av Winny Geasley: Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:! ------------------------ Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi 26 jun, 2013 11:34 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag är JÄTTEFLUMMIG idag jag vet inte vad det är med mig Skrivet av Winny Geasley: Jaha Skrivet av Borttagen: FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA Skrivet av Winny Geasley: Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:! ------------------------ Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi 26 jun, 2013 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Vad trevligt Skrivet av Borttagen: Alltså jag är JÄTTEFLUMMIG idag jag vet inte vad det är med mig Skrivet av Winny Geasley: Jaha Skrivet av Borttagen: FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA Skrivet av Winny Geasley: Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:! ------------------------ Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi 26 jun, 2013 11:44 |
|
Pixie
Elev |
vaknade upp av regn (det brukar vara mysigt) men idag har jag bara ont i huvudet, mår illa. jag kanske borde äta frukost men jag äter kanske lunch istället
26 jun, 2013 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen