Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12907 12908 12909 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? Antagligen måste jag följa med min familj till något ställe där min bror och pappa kan cykla på någon cykelbana... JAG HATAR ATT AJG TVINGAS FÖLJA MED HELA TIDEN buhuhuhu D:
ÅK TILL MIG ![/quote Hihi, tar nästa tåg Fast iofs vet jag inte vart du bor sååååå xd
Vanligtvis i Östersund (enda staden i Jämtland), fast nu under lovet är jag på landet, men vi kan träffas i Östersund på torget så följer du med oss till oandet igen. Sen går vi och badar, sedan får du åka hem igen^^.
Okej, jag kommer direkt
Skynda på^^
Hihi

26 jun, 2013 11:09

Winny Geasley
Elev

Avatar


sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!

26 jun, 2013 11:15

Obliviate_
Elev

Avatar


i don’t actually hate people it just exhausts me being around them for extended periods of time even my friends it’s nothing personal i just actually like being by myself yo

^
Det där har nästan 50,000 notes på tumblr.
JAG ÄR INTE ENSAM

26 jun, 2013 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet

------------------------

Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi

26 jun, 2013 11:22

Borttagen

Avatar


jag har en finne mitt på näsbenet mellan ögonen.

urgh irriterande :c

26 jun, 2013 11:26

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet

------------------------

Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi
FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA !

26 jun, 2013 11:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet

------------------------

Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi
FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA !
Jaha

26 jun, 2013 11:34

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet

------------------------

Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi
FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA !
Jaha
Alltså jag är JÄTTEFLUMMIG idag jag vet inte vad det är med mig

26 jun, 2013 11:40

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
sanna1324567, men seriööst! Jag har tråkigt! Hjälp mig att komma på något D:!
Börja planera en fest? Planeringen är halva nöjet

------------------------

Jag blöder från ett myggbett jag kliat sönder, och jag dricker (typ) det mwihihihi
FILMKVÄLL MÅSTE JAG HA !
Jaha
Alltså jag är JÄTTEFLUMMIG idag jag vet inte vad det är med mig
Vad trevligt

26 jun, 2013 11:44

Pixie
Elev

Avatar


vaknade upp av regn (det brukar vara mysigt) men idag har jag bara ont i huvudet, mår illa. jag kanske borde äta frukost men jag äter kanske lunch istället

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

26 jun, 2013 11:55

1 2 3 ... 12907 12908 12909 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.