@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med????
26 jun, 2013 10:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 10:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 10:30 |
|
joel9324
Elev |
26 jun, 2013 10:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley: Vanligtvis i Östersund (enda staden i Jämtland), fast nu under lovet är jag på landet, men vi kan träffas i Östersund på torget så följer du med oss till oandet igen. Sen går vi och badar, sedan får du åka hem igen^^.Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen: Okej, jag kommer direkt Skrivet av Winny Geasley: Vanligtvis i Östersund (enda staden i Jämtland), fast nu under lovet är jag på landet, men vi kan träffas i Östersund på torget så följer du med oss till oandet igen. Sen går vi och badar, sedan får du åka hem igen^^. Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
Över 20 grader i skuggan!
26 jun, 2013 10:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D:Över 20 grader i skuggan! 26 jun, 2013 11:05 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley: Skynda på^^Skrivet av Borttagen: Okej, jag kommer direkt Skrivet av Winny Geasley: Vanligtvis i Östersund (enda staden i Jämtland), fast nu under lovet är jag på landet, men vi kan träffas i Östersund på torget så följer du med oss till oandet igen. Sen går vi och badar, sedan får du åka hem igen^^. Skrivet av Borttagen: ÅK TILL MIG Det är varmt. Jag vill bada. Jag har ingen att bada med???? 26 jun, 2013 11:07 |
|
Balder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, det är supervarmt D: Över 20 grader i skuggan! Nej, det regnar D: 26 jun, 2013 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen