@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min bror: Oivariiini är äckligt. Keiju är mycket godare.
Jag: Oivariini är jättegott ju! Men Keiju smakar... träsk. really, sanna, really?? träsk. träsk. det smakar träsk. haha xD 25 jun, 2013 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Tack!!! VARSÅGOD, Vad fick du mer? En väska. Och sedan kommer jag att få lite fler saker på lördag, för då har jag kalas Kul! Hopas du får ett topenkalas! 25 jun, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Tack!!! VARSÅGOD, Vad fick du mer? En väska. Och sedan kommer jag att få lite fler saker på lördag, för då har jag kalas Kul! Hopas du får ett topenkalas! Aww, tack! 25 jun, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
Känner att jag borde sova om jag ska jobba imorgon ;__;
Tycker dessutom att jag är ändå ganska bra på det där med att fixa jobb. I söndags hade jag inget jobb. Igår fick jag det, haha. 25 jun, 2013 22:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min bror: Oivariiini är äckligt. Keiju är mycket godare. Jag: Oivariini är jättegott ju! Men Keiju smakar... träsk. really, sanna, really?? träsk. träsk. det smakar träsk. haha xD håller helt med dig! 25 jun, 2013 22:40 |
|
J-star Black
Elev |
25 jun, 2013 22:55 |
|
Borttagen
|
okej insåg precis hur mycket jag älskar coldplay.
fix you med sin fina text, the scientist som hjälper mig att rensa tankarna, warning sign som har varit min favoritlåt sen jag jag 5 år och alla andra låtar och texter och melodier som jag älskar ♥ violet hill. paradise. viva la vida. yellow. okej nu ska jag lägga mig ner och lyssna på coldplay tills jag somnar istället för att kolla på PLL. jag är trött. 25 jun, 2013 23:00 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
25 jun, 2013 23:02 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHHAHA! 25 jun, 2013 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av _SanD_: Någon Göteborgare som kan ge bra reklam om Göteborg lite fort så att jag kan lyckas övertala mina föräldrar eftersom att jag vill dit nästa månad? c: #förlåt #jag #är #desperat #efter #det #här Liseberg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen