@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
OMG DÖR! Min kompis kommer bli tvingad till att vara med och göra det här md mej :' ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 jun, 2013 21:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: haha är sjukt smickrad över att du besökte min profilgår in på Ginny00s profil, för jag gillar att gå in på folks profiler okej och så ser jag, längst ner When the scientists of the future show up at my house with robot eyes and they tell me to try them on, I will tell the scientists to screw off, because i do not want to see a world without him. TOMHETEN SOM FYLLDES I MIN KROPP OCH SMÄRTAN SOM UPPSTOD I MITT HJÄRTA DET ÄR FAN INTE OKEJ Men åh jag vet!! Älskar citatet så smärtsamt mycket 25 jun, 2013 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Eww. Det hänger en spindel i en tråd utanför mitt fönster som har fångat ett byte.
Edit; Nu försvann spindeln och bytet men tråden hänger kvar. Stack spindeln med det eller? Bra att den är borta i alla fall. Usch. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-25 kl. 22:06
|
|
Borttagen
|
"Fångad" är så otroligt rolig att det inte finns cx Eller, alltså, det är inte typ skämt-kul, utan kul som att jag skrattar åt "allvarliga" saker, typ
25 jun, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! 25 jun, 2013 22:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Tack!!! 25 jun, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Hittade årets första kantareller idag.
Skrivet av Solkatten: Eww. Det hänger en spindel i en tråd utanför mitt fönster som har fångat ett byte. Edit; Nu försvann spindeln och bytet men tråden hänger kvar. Stack spindeln med det eller? Bra att den är borta i alla fall. Usch. Vi har en enorm spindel i vår trappa. Den bor där och är vår "hus"spindel skulle man väl kunna säga. x) 25 jun, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Tack!!! VARSÅGOD, Vad fick du mer? 25 jun, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera. GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Tack!!! VARSÅGOD, Vad fick du mer? En väska. Och sedan kommer jag att få lite fler saker på lördag, för då har jag kalas 25 jun, 2013 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen