@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Jågut uttalar jag det. Jag säger jågurt xD Men det är jättemånga som säger jågart>.< jag säger jogort 25 jun, 2013 20:52 |
|
Pixie
Elev |
25 jun, 2013 20:54 |
|
scarhead
Lärare |
går in på Ginny00s profil, för jag gillar att gå in på folks profiler okej
och så ser jag, längst ner When the scientists of the future show up at my house with robot eyes and they tell me to try them on, I will tell the scientists to screw off, because i do not want to see a world without him. TOMHETEN SOM FYLLDES I MIN KROPP OCH SMÄRTAN SOM UPPSTOD I MITT HJÄRTA DET ÄR FAN INTE OKEJ 25 jun, 2013 20:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Jågut uttalar jag det. Jag säger jågurt xD Men det är jättemånga som säger jågart>.< Låter så fult. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 20:55 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Pixie: han kommer om du lockar på honom med choklad, och glöm inte att ropa "knuuuuut???"! Kör på det ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 jun, 2013 21:12 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Pixie: han kommer om du lockar på honom med choklad, och glöm inte att ropa "knuuuuut???"! Kör på det Jag har tröttnat på honom nästan, om jag har akut nöd till mat hamnar jag fara till marknaden! Ħɛ∂ωιɢ00 25 jun, 2013 21:21 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Flismos: Skrivet av Pixie: han kommer om du lockar på honom med choklad, och glöm inte att ropa "knuuuuut???"! Kör på det Jag har tröttnat på honom nästan, om jag har akut nöd till mat hamnar jag fara till marknaden! You go! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 jun, 2013 21:22 |
|
_SanD_
Elev |
Någon Göteborgare som kan ge bra reklam om Göteborg lite fort så att jag kan lyckas övertala mina föräldrar eftersom att jag vill dit nästa månad? c:
#förlåt #jag #är #desperat #efter #det #här
25 jun, 2013 21:33 |
|
LolFeelings
Elev |
25 jun, 2013 21:35 |
|
Obliviate_
Elev |
Jaha... jag glömde öppna munnen när jag skulle dricka cola såå..
Nu har jag först duschat i cola, sen i vatten 25 jun, 2013 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen