@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Jag har inte varit inne på Mugglis på typ evigheter (känns det som)
och jag är alltid oroad över min stackars lilla Gnégon som inte blir ompysslan bra. Men har levde ännu idag ^^ Förresten, är han gammal om han är 70 dagar?!
25 jun, 2013 20:20 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Jag har inte varit inne på Mugglis på typ evigheter (känns det som) och jag är alltid oroad över min stackars lilla Gnégon som inte blir ompysslan bra. Men har levde ännu idag ^^ Förresten, är han gammal om han är 70 dagar?! Inte överdrivet gammal men inte särskilt ung heller. Mina brukar dö vid rut 80-90 dagar ibland mer ibland mindre. 25 jun, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Min farmor kallade det för y-garrt. Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Hahaha, what? https://soundcloud.com/alicewerdin/hur-jag-uttalar-ord det hörs asdåligt :''((((( Youtube (Mobba inte hur jag säger det... -.- )och målvakt 25 jun, 2013 20:23 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Verro_Luna: Jag har inte varit inne på Mugglis på typ evigheter (känns det som) och jag är alltid oroad över min stackars lilla Gnégon som inte blir ompysslan bra. Men har levde ännu idag ^^ Förresten, är han gammal om han är 70 dagar?! Inte överdrivet gammal men inte särskilt ung heller. Mina brukar dö vid rut 80-90 dagar ibland mer ibland mindre. Oh my! Nå ganska bra i alla fall
25 jun, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Gah!!!!!
Nu har sjukan Dött efter typ 68 dagar det känns för fan som att alla dör vId den tiden! 25 jun, 2013 20:31 |
|
Flismos
Elev |
25 jun, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Och så var jag plötsigt tolv år. Och ägde en systemkamera.
25 jun, 2013 20:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Jågut uttalar jag det. Jag säger jågurt xD Men det är jättemånga som säger jågart>.< Hej 25 jun, 2013 20:44 |
|
EmahS
Elev |
25 jun, 2013 20:50 |
|
Pixie
Elev |
25 jun, 2013 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen