@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 19:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hej 25 jun, 2013 19:04 |
|
LolFeelings
Elev |
25 jun, 2013 19:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Jågut uttalar jag det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 19:12 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Min farmor kallade det för y-garrt.Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O
25 jun, 2013 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Min farmor kallade det för y-garrt. Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Hahaha, what? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Alltså åh ♥ Så mycket bra saker händer just nu och ska hända. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Btw ignorera alla 'typ' som jag skrev haha.. Märkte nu efter att jag skrivit detta att jag använde det ordet väldigt mycket, men det är väl av en vana eftersom att jag ofta använder det irl. Hur kan alkohol hjälpa dig att få bättre relationer till dina gamla klasskamrater? Det verkar helskumt. Alltså, haha, inte riktigt på det sättet, uttryckte mig lite konstigt. ^^ Menar bara att vi kanske pratar med varandra mer och kommer varandra åtminstone lite närmre. På klassresan (när jag sov för att jag inte visste något om detta) så hade några stycken en liten 'minifest' med alkohol inblandat, och då var det även flera andra i klassen som fick vara med dem, för att hålla koll på dem och ta hand om dem för att de var så fulla, vilket fick alla som tog hand om dem att komma närmare varandra på ett sätt som de tidigare inte hade, eftersom att de tillsammans fick hjälpas till. Även på en liten fest nere vid en strand efter skolavslutningen(som jag tyvärr missade också) så drack en av mina bästisar, som är lite mer 'som jag' och inte har känt resten av klassen särskilt väl heller, men nu kan hon prata hur lätt som helst med dem. Menar inte att alkohol är lösningen till mina 'relationsproblem' till klassen, utan mer att det kanske är som en liten klapp på axeln liksom. Vare sig det är jag som får ta hand om de fulla, eller om jag själv är den som är full. Haha, tror jag förklarade det lite konstigt, men ah. 25 jun, 2013 19:53 |
|
Tvilling
Elev |
Inatt ska jag försöka att inte somna så jag kan se PLL live x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 jun, 2013 19:55 |
|
stellaa
Elev |
MEN ÅÅÅÅÅÅH ALLTSÅ MIN SYSTER!!!!!!!!!!!!!
det är få, eller snarare ingen, jag kan bli så sur, besviken och frustrerad på. jag vill skrika högt typ varje gång vi ska göra nånting för det går aldrig som man tänker sig när man är med henne, ber henne göra nånting eller vad som helst kommer bli mentalt sjuk snart ![]() 25 jun, 2013 20:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Min farmor kallade det för y-garrt. Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte att om ni listar upp lite saker som man säger olika, tex "kex" så säger jag det och länkar :-)))) snela Duplo. Lakrits. Kaviar. Det jag kommer på just nu. YOUGHURT! Hur kan man uttala det på flera sätt...? o.O Hahaha, what? https://soundcloud.com/alicewerdin/hur-jag-uttalar-ord det hörs asdåligt :''(((((
25 jun, 2013 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen