Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
alltså jag vet inte. vet inte varför jag känner mig så ensam fast jag mycket väl vet att det finns människor runt omkring mig.
men jag antar att det beror på förändringarna. förändringarna som händer utan att man inser det, de man tror att inte spelar någon roll. sedan, ½ år sedan, inser man att om man gjort något åt det skulle allting vara mycket bättre nu. ja, jag är inte rädd för förändringar. jag gillar dem bara inte. för sedan, som sådana här ögonblick, när jag inser hur mycket bättre jag skulle kunna ha det, mår jag skit hela dagen. just nu känner jag mig bara ensam. jag tänker på tiden för 1 år sedan, när jag hade hur mycket vänner som helst, och nu när jag knappt har några. jag förlorade kontakten med dem, och nu sitter jag ensam här och ångrar det så. nej vet inte vad jag ska göra. kan inte läsa för får ingen ro. kan inte se på film för då börjar jag gråta. kan inte vara med mina irl vänner, för när jag är med dem till jag bara vara ensam. ugh mitt liv suger, dagar som de här. ![]()
16 feb, 2014 14:41 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Finns det någon du kan prata med? Det underlättar mycket att prata med någon i många fall. Om inte, försök att tänka positiva tankar och gör saker som gör dig glad. Negativitet gör inget bättre. Det är någraråd. Ingen irl.
16 feb, 2014 14:41 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Jinx - från och med läsåret 2014/2015 räknas de 17 bästa betygen med, istället för de 16 bästa. Max = 340 p
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 16 feb, 2014 15:12 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag har ångest över vad jag ska göra nästa år, när jag tagit studenten och livet ligger framför mig...
![]()
16 feb, 2014 16:41 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag har ångest över vad jag ska göra nästa år, när jag tagit studenten och livet ligger framför mig... Jag såg i en annan tråd att du vill bli skådespelare
16 feb, 2014 16:46 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ithrenniel: Jag har ångest över vad jag ska göra nästa år, när jag tagit studenten och livet ligger framför mig... Jag såg i en annan tråd att du vill bli skådespelare Jag har funderat på det, eller börja på en folkhögskola. Deras teaterutbildningar verkar liksom lite mysigare. ^^ Problemet är att det är så himla svårt att komma in! Men så ska man inte tänka... Hoppas vi möts i skådespelarbranschen en vacker dag! ![]()
16 feb, 2014 16:48 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ithrenniel: Jag har ångest över vad jag ska göra nästa år, när jag tagit studenten och livet ligger framför mig... Jag såg i en annan tråd att du vill bli skådespelare Jag har funderat på det, eller börja på en folkhögskola. Deras teaterutbildningar verkar liksom lite mysigare. ^^ Problemet är att det är så himla svårt att komma in! Men så ska man inte tänka... Hoppas vi möts i skådespelarbranschen en vacker dag! Ja gud det är jättesvårt att komma in men varför inte testa liksom?
16 feb, 2014 16:50 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 17:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Elma00: Lyckades hålla mig borta ifrån rakbladen i nästan 30 dagar, tills jag bröt ihop igår kväll. Fan. Styrkekram till dig! ♥ ![]()
16 feb, 2014 17:08 |
|
LynnTonks
Elev |
Ååååh jag är så klantig asså! Skrev typ 100 inlägg i quidditch planen och dampade sönder på att det hela tiden stod att jag hade lika mycket foruminlägg som innan jag skrev! Och sen fick jag veta att det inte "gäller" om man skriver i quidditchplanen
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
16 feb, 2014 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen