the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Åh får se hur hon gillar den uniformen " sa Cassandra hon var själv nöjd med skortan och slipsen men kjolen hatade hon.
" Gissar att hon inte kommer gilla den " sa Isac och tänkte Ian kommer hata uniformen verkligen hata den.
21 nov, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
"något är bekant med den där tjejen dock " sa Yukiko lite osäkert.
21 nov, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
" Hur menar du? " frågade Isac som inte hängde med nyheter eller något sånt där eller höll koll på vilka som var kända och inte kända.
21 nov, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte riktigt men hon verkar bekant" sa Yukiko
21 nov, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
" Det lär nog visa sig då hon får på sig uniformen " sa Merina och log hon skrev lite extra då hon gillade att jobba lite på rasterna.
21 nov, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
Rin gick till sitt rum och såg på skoluniformen. Hon stirrade nervöst på den då hon inte ville ha på sig den.
21 nov, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Eleonora gick ut ur klassrummet hon ville ha sin rast utanför klassrummet hon satte sig på en bänk i korridoren och tog upp en bok och började läsa.
21 nov, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
Rin suckade och började att byta om till skoluniformen. Hon kände sig väldigt obekväm i kläderna.
21 nov, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Isac såg på schemat han kände inte för att ha någon ute lektion idag men kunde ju självklart inte emot Ruby när det gällde den saken.
21 nov, 2015 20:36
Detta inlägg ändrades senast 2015-11-21 kl. 20:44
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Rin gick ut ur sitt rum väldigt nervöst.
"jag hoppas att det här är bara en tillfällig klädsel." sa Rin nervöst.
21 nov, 2015 20:39
|
Du får inte svara på den här tråden.