Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
Carmen gick in i Ray's rum.
"Hej hur mår du?" frågade Carmen & såg mot Ray med en lugn blick.
4 maj, 2015 05:10
|
|
Borttagen
|
" mår ganska bra " sa Ray och såg på Carmen.
4 maj, 2015 06:56
|
|
Borttagen
|
"tur det iallafall... kan du förklara vad som hände där borta?" frågade Carmen
4 maj, 2015 06:57
|
|
Borttagen
|
" De ville att vi skulle utföra ett expriment på trillingarna om vi misslyckades så skulle vi bli kvar som slavar " sa Ray.
4 maj, 2015 06:59
|
|
Borttagen
|
Carmen tänkte en stund.
" det låter hemskt" sa Carmen
4 maj, 2015 07:00
|
|
Borttagen
|
" det här hemskt miljön kommer ge mig mardrömmar " sa Ray och rös.
4 maj, 2015 07:03
|
|
Borttagen
|
"det är över nu iallafall" sa Carmen lugnande
4 maj, 2015 07:04
|
|
Borttagen
|
" Jo tack och lov men tänker på dom som fortfarande är kvar där " sa Ray.
4 maj, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
"jag vet att du vill hjälpa dem men vi har andra problem att fokusera på" sa Carmen.
4 maj, 2015 07:10
|
|
Borttagen
|
" Jo det har vi " sa Ray och såg på Kyle och Terry. Kyle hade sin vanliga jag vill döda dig blick medans Terry verkade sova.
4 maj, 2015 07:12
|
Du får inte svara på den här tråden.