(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Det är inte jag som har en hemlig älskare!
27 okt, 2013 02:19 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 02:21 |
|
Borttagen
|
"Du Njuter knappt när vi ligger med varandra! du har inte kommit mer än två gånger när vi har haft sex. Antingen har du en älskare eller så är jag inte tillräckligt bra
27 okt, 2013 02:23 |
|
evee
Elev |
Jag svarar inte, jag hade inte lust att säga att han var bra på någonting just nu.
Tårarna rinner ner för kinderna och jag vill kunna visa min vrede så som förra gången i klassrummet. ![]() ![]()
27 okt, 2013 02:28 |
|
Borttagen
|
"Du ska inte behöva gifta dig med mig.
Jag gick därifrån. 27 okt, 2013 02:29 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 02:31 |
|
Borttagen
|
Jag gick upp till sovrummet. Jag klädde på mig ett par mjukisbyxor och en t-shirt.
Jag tog fram en resväska och packade i alla mina saker,sen tog jag på mig min jacka,och gick ut i hallen. Jag tog på mig ett par gympadojor. 27 okt, 2013 02:34 |
|
evee
Elev |
Jag springer ut i hallen, tar på mig skorna och greppar min jacka. "Jag älskar dig, men om du inte känner likadant kvittar det ju." Säger jag tyst och upprört, jag öppnar dörren och springer iväg.
![]() ![]()
27 okt, 2013 02:38 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
Jag tar min väska och går ut. Jag går bort längst gatan. 27 okt, 2013 02:39 |
|
evee
Elev |
Jag stannar runt kröken på vägen och sätter mig ner i gräset på sidan av vägen. Nu börjar de riktiga tårarna falla, de tar aldrig slut.
![]() ![]()
27 okt, 2013 02:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen