Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nymphglitter
Elev |
17 mar, 2015 07:21 |
|
Hinny
Elev |
Vår vikarie till klassen: "Snälla berätta inte för läraren att ni pratade så mycket!"
Han ville inte att Hon skulle veta att Vi var så stökiga när vi har vikarie! ![]()
17 mar, 2015 18:28 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Ni vet de här "du kan va ____" -replikerna? Ibland spårar det ur..
Jag: "Jag är så trött.." E: "Du kan va trött" Jag: " ... jaa, jag sa ju att jag är trött..." F: "Du kan säga att du är trött" 20 mar, 2015 17:29 |
|
Borttagen
|
Vi pratade om vilket djur vi skulle varit om vi var ett djur.
Lili: Jag skulle vara en fjäril, för jag är både vacker, lugn, och så äter jag bara god mat. 20 mar, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag och en polare snackade om när jag skulle vara framme.
Hon: När kan du vara här? Jag: Halv. *det går typ en halvtimme* Hon: Vänta, halv vad? 20 mar, 2015 20:20 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Hon hade gravitationsdiabetes"
xD (graviditetsdiabetes) 20 mar, 2015 22:31 |
|
Hedwig96
Elev |
"jag ska inte ha någå barn, för de är så besvärliga"- lillebror 7 år
(O vem tror ni ha ropat "mamma mamma si på de här" mamma mammaaaa"minst 100 gånger de senaste 5 minuterna 21 mar, 2015 19:05 |
|
Dream
Elev |
"An apple a day, keeps a Golden at bay!"
( Det är nog inte så många som förstår sig på mina Golden Retriever-vitsar. x) )
21 mar, 2015 21:30 |
|
Kendra
Elev |
21 mar, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
( Där här är från igår : )
Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. 21 mar, 2015 23:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen